تازه های سایت

کد مطلب: 53147
12. خرداد 1402 - 13:50
امام جمعه نهاوند گفت: امام راحل شخصیتی جامع و تاریخ ساز داشتند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف در بین کشورهای مسلمان هستند و دشمنان مانع این وحدت و روابط حسنه بین کشورهای مسلمان هستند.

  وی در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: در پیروزی انقلاب وحدت کلمه بین مردم و اطاعت از امام نقش اصلی را داشتند و امروز هم نباید به نداهای تفرقه توجه کنیم. 

امام جمعه نهاوند افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ امام راحل رهبری شجاع و تاریخ ساز بود و ما باید از ایشان تبعیت و پیروی کنیم و این رمز سعادت است. 

وی در بخش دیگری از خطبه ها ادامه داد: امروز معیشت مردم دغدغه اصلی همه است و این مشکل با تولید بیشتر در همه بخش ها به خصوص بخش کشاورزی قابل حل است. 

حجت الاسلام مغیثی گفت: آمریکایی ها می‌خواستند رژیم صهیونیستی را محور نظم نوین در منطقه قرار دهند ولی به برکت مقاومت و تدابیر ایران اسلامی در این راه شکست خوردند. 

وی عنوان کرد: نظم نوین با محوریت مقاومت و حول محور آموزه‌های اسلامی در منطقه شکل گرفته است و اگر کامل شود دیگر جایی برای آمریکایی ها و صهیونیست ها برای توطئه نخواهد بود. 

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها به آزمایش موشک جدید خرمشهر اشاره کرد و افزود: این قدرت ها دشمنان را به وحشت انداخته و اگر قوی نشویم دشمنان ما را آرام نمی‌گذراند. 

وی ادامه داد: قوی شدن ما هم با وحدت کلمه و هم در مسائل نظامی و دفاعی است و اگر  قدرتمند شویم دشمن جرئت تجاوز و تهدید ما را نخواهد داشت. 

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: شخصیت امام فتح الفتوح این انقلاب و نظام اسلامی است و شخصیت ایشان محصول حوزه علمیه است و ایشان شخصیتی جامع داشتند. 

وی ادامه داد: امام مردمی، ساده زیست، عالم و سیاستمدار بود و همه ایشان را قبول داشتند و امام راحل شجاعت و منظم در کارها و عبد مخلص و مطیع خداوند بود و ما باید پیرو امام باشیم.

دیدگاه شما