تازه های سایت

کد مطلب: 52517
28. اسفند 1401 - 23:12
رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند از مشارکت بیش از ۲۵۰ نفر روز در طرح امدادنوروزی هلال احمر در شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی کیانی اظهار کرد: در طرح امداد نوروزی جمعیت هلال احمر بیش از ۲۵۰ نفر روز با این مجموعه همکاری می‌کنند. 

وی افزود: نهاوند به دلیل واقع شدن در محور غرب کشور به عنوان یکی از محورهای اصلی مواصلاتی در تعطیلات نوروز با حجم زیادی از خودروهای عبوری مواجه است و استقرار پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر در این مسیر، از اهمیت ویژه‌ای در خدمت‌رسانی به مردم برخوردار است.

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند افزود: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین در دو پایگاه ثابت خدمات مورد نیاز  را به مسافران ارائه می‌دهد.

وی بیان کرد: در طرح امداد و نجات، علاوه بر دو پایگاه ثابت یک پایگاه ثابت در محل ستاد  اداری خدمت ویژه به مسافران ارائه می‌دهند.

کیانی افزود: در این طرح چهار خودرو آمبولانس نجات مجهز به تجهیزات نجات هیدرولیک و پنوماتیک آماده ارائه خدمت به مسافران است.

وی ارائه خدمات آموزشی به میهمانان و مسافران را از دیگر برنامه های امدادی طرح نوروزی عنوان کرد و افزود: فعالیت تیم سیار سحاب در محل‌های تجمع مسافران از جمله پارک کوثر، شاهزاده محمد و چند منطقه گردشگری دیگر با هدف آموزش موارد امدادی مانند کنترل فشار خون و... پیش‌بینی شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند در پایان از آمادگی مراکز اسکان اضطراری به منظور اسکان موقت حادثه‌دیدگان حوادث احتمالی خبر داد.

دیدگاه شما