تازه های سایت

کد مطلب: 52205
19. بهمن 1401 - 8:46
در هفتمین روز از دهه مبارک فجر چندین طرح آموزشی، کشاورزی، خدماتی، عمرانی و اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، به مناسبت دهه فجر افتتاح کارخانه بسته بندی بذور کشاورزی در روستای کهریز بخش خزل شهرستان نهاوند با حضور احمدوند فرماندار و برخی مسئولان افتتاح و به بهره برداری رسید.

در این کارخانه ۱۷۰۰ تن گندم وارد و پس از اصلاح به کشاورزان جهت کشت تحویل داده می شود.

این کارخانه با ۲ و نیم میلیارد تومان تسهیلات و ۴ میلیارد هم آورده شخصی سرمایه گذار و ۱۰ میلیارد هم سرمایه در گردش آغاز بکار کرده است.

با توجه به نیاز کشاورزان شهرستان که سالانه ۵ هزار و ۵۰۰ تن بذر است؛ سالانه ۶ هزار تن بذر اصلاح شده گندم در شهرستان تولید می شود.

افتتاح مسکن ویژه محرومین در روستای گره چقا بخش خزل شهرستان نهاوند دیگر پروژه افتتاح شده امروز بود.

از ابتدای امسال ۶۴ مورد از افراد تحت پوشش فاقد مسکن شناسایی شده است و تا پایان سال بخشی از این مسکن های ساخته شده به بهره برداری خواهد رسید.

همچنین در این روستا طرح اشتغالزایی از محل تسهیلات تبصره ۱۸ با مبلغ تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

از مبلغ ۲۴ میلیارد تومان اعتبار که امسال به نهادهای حمایتی شهرستان ابلاغ شده است ۱۹ میلیارد تومان بین واجدین نیازمند توزیع شده است.

ایجاد اشتغال پایدار برای ۲۵۲ خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)، تسهیلات بانکی و جذب سرمایه جهت اشتغال به مبلغ ۱۹۵ میلیارد ریال و آموزش افراد در مقاطع فنی و حرفه ای و مقدماتی و پایدار سازی به تعداد ۲۹۷ نفر از دیگر اقدامات نهادهای حمایتی در نهاوند است.

افتتاح آسفالت معابر سطح شهر فیروزان دیگر طرح افتتاح شده امروز بود که برای این پروژه به تناژ ۳ هزار تن آسفالت در معابر شهر فیروزان استفاده شده است.

اعتبار این پروژه بالغ بر ۵ میلیارد تومان از محل  کمک های استانی و اعتبارات داخلی انجام شده است.

بهره برداری از زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال دبیرستان شهید چمران شهر فیروزان نیز توسط مسئولان انجام شد.

این پروژه با مشارکت اداره کل آموزش وپرورش استان همدان و اولیای دانش آموزان در مساحت ۶۳۲ متر مربع احداث شده است.

کلنگ این پروژه در شهریور سال جاری به زمین زده شد و با اعتبار ۱۶۸ میلیون تومان در هفتمین روز از دهه ی مبارک فجر به بهره برداری رسید.

افتتاح مدرسه ۲۲ بهمن روستای "شطزل" نیز اخرین طرحی بود که توسط مسئولان افتتاح شد.

این مدرسه با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان در این روستا که دور ترین روستای بخش خزل شهرستان نهاوند است، افتتاح شد.

دیدگاه شما