تازه های سایت

کد مطلب: 51531
8. آذر 1401 - 8:47

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی عرضه خودرو در بورس کالا را یک اقدام مثبت ارزیابی کرد و با تاکید بر ضرورت ورود خودروهای پرتیراژ به این بازار گفت: عرضه خودرو در بورس کالا موجب شفاف‌سازی روش فروش خودروسازان، خرید مصرف‌کنندگان واقعی از این بازار و جمع‌آوری فضای دلالی است.

علیرضا شهبازی با بیان این نکته پرداخت که به دنبال عرضه خودرو در بورس کالا خریدار واقعی با مراجعه به این بازار نیاز خود را تامین می‌کند و در ادامه اظهار داشت: واقعی شدن قیمت خودرو، خروج خودروسازان از زیان‌دهی و ایجاد رقابت بر روی کیفیت که می‌تواند با استفاده از دانش و قابلیت جوانان نخبه کشور همراه باشد، از نتایج عرضه خودرو در بورس کالا است.

وی با تاکید بر اینکه خودروهای پرتیراژ نیز می‌بایست به تدریج در بورس کالا عرضه شوند، افزود: عرضه خودرو در بورس کالا موجب شفافیت روش فروش خودروسازان و خرید مصرف‌کنندگان واقعی از این بازار بوده و بر جمع‌آوری فضای دلالی موثر است. همان طور که عرضه کالای سیمان به بورس کالا نیز موجب از بین رفتن بازار سیاه و واقعی شدن قیمت این محصول شد.

وی گفت: به‌سبب عرضه خودرو در بورس کالا، خودروسازان و تولیدکنندگان لوازم‌یدکی در جهت رقابت و بهبود کیفیت تلاش می‌کنند تا بدین ترتیب کمبودها و ضرر و زیان‌های موجود جبران شود.

دیدگاه شما