تازه های سایت

کد مطلب: 51082
10. مهر 1401 - 8:51
شهردار نهاوند گفت: نهضت آسفالت همچنان در نقاط مختلف شهر ادامه دارد و بعد از سال‌ها بحران آسفالت معابر برطرف شده است تا جدول‌گذاری‌ها و کفپوش که همگی از تولیدات کارگاه شهرداری است، به اجرا دربیاید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری نهاوند، مجید یوسفی‌نوید اظهار کرد: توسعه و پیشرفت هر شهر با مشارکت شهروندان همراه است و مشارکت شهروندی رابطه مستقیم با توسعه شهر دارد.

وی افزود: نخستین پارک بانوان در نهاوند افتتاح شده است و در کمتر از یکسال از آغاز این عملیات اجرایی به بهره برداری رسید.

شهردار نهاوند خاطرنشان کرد: نهضت آسفالت همچنان در نقاط مختلف شهر ادامه دارد و بعد از سال‌ها بحران آسفالت معابر برطرف شده است تا جدول‌گذاری‌ها و کفپوش که همگی از تولیدات کارگاه شهرداری است، به اجرا دربیاید.

یوسفی‌نوید با بیان اینکه توزیع خدمت از جمله اهداف اولیه مدیریت شهری است، تصریح کرد: اجرای پارک‌های محله‌ای در گوشه سرآسیاب، جانبازان، حسن‌آباد و شهرک شهید حیدری کلنگ‌زنی شده که تعدادی از این طرح‌ها افتتاح شده است و پارک آسیاب نیز به زودی افتتاح می‌شود.

وی گفت: حفظ داشته‌های شهر و مدیریت منابع شهرداری در رسیدن به درآمد پایدار با توجه به منابع مالی شهرداری‌ها و سرمایه‌گذاری برای سال‌های آینده انجام می‌شود و خام‌فروشی و احیای املاک فراموش شده که در حال تخریب است مورد توجه قرار گرفته است، در همین راستا مهمانسرای شهرداری در ملک متعلق به شهرداری افتتاح شد.

شهردار نهاوند افزود: به زودی خبرهای خوبی در خصوص بازگشایی معابر، ترافیک، شهر ماشین و ۷۰ دهنه مغازه بلوار امام حسین به همشهریان اعلام می‌کنیم که آغازی برای تغییرات بیشتر خواهد بود.

دیدگاه شما