تازه های سایت

کد مطلب: 50541
6. مرداد 1401 - 14:11
وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده دولت برای بررسی مشکلات شهرستان به نهاوند سفر کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، «یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش روز پنجشنبه همزمان با سفر رییس جمهور به استان همدان، به عنوان نماینده دولت وارد شهرستان نهاوند شد.

در جریان سی‌امین سفر استانی هیات دولت به استان همدان وزیر آموزش و پرورش وارد شهرستان نهاوند شد و به شهدای شهرستان و شهید میرزامحمد سلگی در گلزار شهدای نهاوند به همراه نماینده فرماندار امام جمعه و مسئولان شهرستان ادای احترام کرد.

یوسف نوری با هدف بررسی مسائل آموزش و پرورش و افتتاح و بازدید از طرح های آموزشی و تربیتی و شرکت در نشست شورای اداری، به همراه رییس جمهور به این استان سفر کرده است.

 از برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش، بازدید از پروژه ارتقا راه دهفول – برزول شهرک، بازدید از ساختمان اداری آموزش و پرورش شهرستان نهاوند، بازدید طرح ساماندهی مسیل نهاوند، دیدار با خانواده معظم شهدا و دیدار مردمی بود.

 یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در منزل معلم انقلابی شهرستان نهاوند شهید محمد طالبیان حضور یافت.

همچنین وزیر آموزش و پرورش با حضور در منزل شهید صمد سلگی از شهدای عملیات مرصاد نسبت به این شهید والا مقام ادای احترام و با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

نوری وزیر آموزش و‌ پرورش از ساختمان نیمه کاره آموزش و پرورش نهاوند در شهرک شهید حیدری که ۱۵ سال است بلاتکلیف رها شده است بازدید کرد.

 وزیر اموزش و پرورش در این بازدید وعده تعیین تکلیف این ساختمان را داد.

 شورای اداری شهرستان نهاوند با حضور وزیر آموزش و پرورش به عنوان‌نماینده دولت در شهرستان نهاوند در سالن شهدای فرمانداری این شهر برگزار شد.

دیدار مردمی نوری وزیر آموزش و پرورش نهاوند به همراه علیرضا شهبازی نماینده مردم شریف شهرستان نهاوند و احمدوند فرماندار با مردم شریف شهرستان و رسیدگی به مطالبات و درخواست های مردمی دیگر برنامه نوری در نهاوند بود.

 وزیر آموزش و پرورش و رحیمی معاون منابع انسانی وزیر بهداشت از بیمارستان قدوسی نهاوند بازدید کردند.

 در حاشیه این بازدید شهروندان در خصوص کمبودهای مراکز درمانی و این بیمارستان با وزیر گفت و گو کردند.

دیدگاه شما