تازه های سایت

کد مطلب: 48726
20. دى 1400 - 19:20
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند از برگزاری یادواره ۱۶ شهید روحانی نهاوند با سخنرانی معاون پارلمانی رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین گروسی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: شهرستان نهاوند مهد عالمان و روحانیون بزرگوار و تاثیر گذاری است که در همه عرصه های انقلاب نقش های مهمی ایفا کردند.

وی اظهار داشت: این شهر افتخار دارد روحانیون و علمای بزرگواری چون شهید قدوسی و شهید حیدری را پرورش داده و تقدیم انقلاب کرده است که همواره یار و یاور نهضت امام خمینی(ره) بودند.

گروسی افزود: امروز وظیفه همه ما ادامه دادن راه شهدا است و باید با برگزاری یادواره ها نسل جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.

وی بیان داشت: جامعه روحانیون نهاوند در دوران دفاع مقدس با وجود این که تعداد بسیار کمی بودند ولی ۱۶ شهید سرافراز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند ادامه داد: از ۱۶ شهید گرانقدر روحانی نهاوند ۲ شهید والامقام و عزیز یعنی شهیدان آیت الله علی قدوسی و آیت الله محمدعلی حیدری توسط منافقین ترور شده اند.

وی بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مراسم گرامیداشت یاد شهدای روحانی نهاوند با سخنرانی سیدمحمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار می شود.

گروسی گفت: این مراسم روز پنج شنبه ۲۳ دی ماه از ساعت ۱۰ صبح با حضور مردم شهید پرور نهاوند و خانواده های معظم شهدا در مصلای شهر نهاوند برگزار می شود.

دیدگاه شما