تازه های سایت

کد مطلب: 48381
15. آذر 1400 - 7:47
سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: شهرستان فاقد سند توسعه و چشم‌انداز است و باید این سند تدوین و نقشه راه حرکت مسئولان باشد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، اولین جلسه شورای اداری نهاوند با حضور جعفر سلگی سرپرست جدید فرمانداری نهاوند و با حضور امام‌جمعه و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی امام‌جمعه شهرستان نهاوند در این جلسه گفت: در مسیرهای زندگی و خدمتتان فرصت‌هایی پیش می‌آید که باید قدر این فرصت‌ها دانسته شود و آگاه باشید که این فرصت‌ها از دست نروند.
وی با اشاره به روایتی از حضرت علی (ع) بیان داشت: رضایت خدا و خلق خدا بهترین سرمایه است که مسئولین باید به آن عمل کنند.
امام‌جمعه نهاوند افزود: با آمدن گزینه بومی برای فرمانداری گوی و میدان و فرصت برای خدمت آماده است و از این فرصت‌ها برای توسعه شهرستان به‌خوبی استفاده کنید و وارد حواشی نشوید.
وی بابیان اینکه باید در مسیر رضایت خدا و مردم حرکت کنیم، اظهار داشت: باید با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی قدم مؤثری برای حل مشکلات برداریم و همه باید تلاش کنیم.
جعفر سلگی سرپرست جدید فرمانداری نهاوند نیز در این جلسه گفت: باید با وحدت و همدلی بتوانیم به مردم خدمت کنیم و نباید این فرصت خدمت‌رسانی را از دست بدهیم.
وی اظهار داشت: شهرستان نهاوند سند توسعه و چشم‌انداز ندارد که این سند باید تدوین شود و مدیران ادارات ۱۰ روز در این خصوص می‌توانند نظرات، دیدگاه‌ها و طرح‌های خود را اعلام کنند.
 سرپرست فرمانداری نهاوند افزود: این سند باید چشم‌انداز توسعه شهرستان باشد و ارزیابی مدیران بر این اساس خواهد بود تا زمینه پیشرفت شهرستان فراهم شود.
وی به برخی مشکلات اشاره کرد و اظهار داشت: باید در جهت مدیریت منابع آب باید گام برداریم و برنامه‌ریزی شود تا مشکلات کاهش یابد و در بحث نان نیز تیم‌های بازرسی از نانوایی‌های سطح شهرستان برای بررسی کیفیت نان باید بیشتر بازدید کنند.
سلگی ادامه داد: در تأمین برق واحدهای صنعتی مشکل‌داریم که با احداث دو پست فشارقوی این مشکلات برطرف می‌شود.
وی بابیان اینکه مدیران ادارات باید درب اتاق‌های خود را به روی مردم باز کنند، گفت: مدیرانی که قصد خروج از شهرستان رادارند حتماً با هماهنگی دفتر فرماندار و تعیین جانشین خود باید این کار را انجام دهند.
سرپرست فرمانداری نهاوند افزود: از اتاق اصناف و بازرس‌ها می‌خواهیم که از واحدهای صنفی و کنترل قیمت‌ها مطلع باشند و در این امر هیچ‌گونه کوتاهی در مقابل متخلفان نداشته باشند.
 سلگی در پایان گفت: با توجه به‌احتمال بارش‌ها، مدیران دستگاه‌های خدماتی آمادگی برای کمک در حوادث احتمالی را داشته باشند.

 

دیدگاه شما