تازه های سایت

کد مطلب: 48237
2. آذر 1400 - 3:08
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: امروز انقلاب اسلامی به برکت مقاومت و ایستادگی مردم دارای قدرت است و ابهت دشمن را در هم شکسته است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه استان همدان در یادواره شهدای روستای عبدالملکی نهاوند گفت: شهدا با دلاوری و رشادت های بی نطیری که از خود نشان دادند در تاریخ جاودانه شدند.

وی اظهار داشت: وظیفه ما ادامه دادن راه شهدا است و امروز باید فرهنگ ایثار و شهادت را جامعه گسترش دهیم و شهدا را به عنوان الگو برای جوانان معرفی کنیم.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: امروز مکتب شهدا و راه و روش زندگی این عزیزان باید برای جوانان بیان شود چون دشمنان جوانان را هدف حملات و شبهات در فضای مجازی قرار داده اند.

وی بیان کرد: چیزی که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد باورها و شناخت و معرفتی بود که رزمندگان و جوانان از مساجد و هیئت ها به دست آورده بودند و امروز نیز باید این جلسات قرآن و هیئت و انس جوانان با مسجد برگزار شود.

سردار مجیدی افزود: هرچه جوانان با قرآن و مسجد و پایگاه بسیج انس داشته باشند قطعا نقشه های شوم دشمنان برای جوانان محقق نمی شود.

وی با اشاره به شکست هیمنه آمریکا گفت: در اتفاق اخیر در دریای عمان و برخورد نیروی دریایی سپاه با آمریکایی ها همه مشاهده کردید که پاسداران انقلاب و فرزندان شما چطور با صلابت در مقابل دشمن ایستادند.

فرمانده سپاه استان همدان اظهار داشت: امروز دشمن به خوبی از قدرت انقلاب اسلامی آگاه است و می داند اگر اقدامی انجام دهد با پاسخ کوبنده ایران اسلامی مواجه می شود.

وی بیان داشت: استقامت و صبر مردم باعث شکست هیمنه دشمن شده و این مقاومت ابهت دشمن را در هم شکسته است.

مجیدی افزود: فرزندان این مرز و بوم در عرصه دفاعی و نظامی دارای قدرت بالایی هستند و آمریکایی ها طعم این قدرت را چشیده اند.

دیدگاه شما