تازه های سایت

کد مطلب: 48236
2. آذر 1400 - 3:06
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند از پلمپ یک مرکز دیگر ترک اعتیاد بعلت تخلف در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، عباس آزادبخت در این رابطه گفت: در بازرسی سرزده از یک مرکز مجاز ترک اعتیاد نهاوند، متاسفانه وضعیت بهداشتی و نظافتی این مرکز به حدی نامناسب و نامطلوب بود که سلامت افرادی که در این مرکز حضور داشتند را به صورت جدید تهدید می کرد، به همین علت و طبق ماده ۶۸۸ این مرکز پلمپ و مالک آن به دادسرا احضار شد.

آزادبخت با بیان اینکه این دومین مرکز ترک اعتیادی است که طی روزهای گذشته بعلت مسائل بهداشتی پلمپ می شود ، افزود : افرادی که در این کمپ برای ترک اعتیاد حضور داشتند پس از پلمپ با سایر مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

وی اظهار داشت : به بازدیدهای سرزده از مراکز ترک اعتیاد ادامه می دهم و در رعایت قوانین، ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان بهزیستی، با کسی تعارف نداریم.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند گفت : به سایر مراکز ترک اعتیاد در سطح شهرستان نهاوند نیز اخطار می دهم در صورت رعایت نکردن ضوابط قانونی و اداری بهزیستی،مواردی همچون اشکالات ساختاری ساختمانی کمپ همچون نداشتن استحکام بنا و عدم رعایت بهداشت و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و بد اخلاقی و ایراد ضرب و جرح به افراد این مراکز نیز پلمپ و برابر قانون با انها برخورد می شود.

 

دیدگاه شما