تازه های سایت

کد مطلب: 47447
21. شهريور 1400 - 17:30
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد از شماره هشت جدید تیمش در دیدار آسیایی به عنوان جانشین بازیکن پیشین این تیم با همین شماره رونمایی کند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برای دیدار با استقلال تاجیکستان آماده می‌شود که یحیی گل محمدی در آخرین مصاحبه قبل از ترک تهران، نگرانی خود بابت جدایی مهره‌های تأثیرگذار را عنوان کرد.

پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی با جدایی محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نورالهی و شهریار مغانلو روبرو شد تا جای خالی آنها را با رضا اسدی، علیرضا ابراهیمی، حامد پاکدل، علی نعمتی و رضا دهقانی پر کند.

پرسپولیس برای پر کردن جای خالی کنعانی زادگان در قلب دفاع سراغ گزینه‌هایی نظیر علیرضا ابراهیمی رفته است اما یحیی قصدی برای استفاده از او در دیدار با استقلال تاجیکستان ندارد.

گل محمدی می‌خواهد زوج فرشاد فرجی و سیدجلال حسینی را بازی دهد تا بازیکنان تازه وارد برای حضور در دیداری رسمی منتظر شروع لیگ برتر بیست و یکم بمانند.

بزرگترین دغدغه سرمربی پرسپولیس مربوط به میانه میدان می‌شود؛ جایی که با رفتن نورالهی می‌تواند تبدیل به نقطه ضعف قهرمان پنج دوره متوالی لیگ برتر شود.

یحیی تصمیم دارد رضا اسدی را به عنوان جانشین نورالهی در بازی با استقلال تاجیکستان بازی دهد؛ شماره هشت تازه واردی که پیراهن بازیکن پیشین خود را بر تن می‌کند تا بازی دلخواه کادر فنی را در میانه میدان به نمایش بگذارد.

یحیی همواره دوست داشت هافبک بازی‌ساز خود در میانه میدان، مؤلفه‌های فیزیکی نظیر رضا اسدی داشته باشد. بازیکنی که با قامت بلند خود می‌تواند هنگام دفاع به مدافعان کمک کند و در حملات نیز به خط حمله اضافه شود. میزان دوندگی اسدی در تمرینات روزهای گذشته پرسپولیس نیز نظر سرمربی این تیم را به خود جلب کرده است تا این بازیکن تبدیل به گرداننده اصلی تاکتیک‌های گل محمدی در میانه میدان شود.

ترکیب جدید پرسپولیس با حضور بازیکنان تازه وارد تنها دغدغه گل محمدی برای بازی با نماینده تاجیکستان در چمن مصنوعی شهر دوشنبه تاجیکستان است. باید دید اسدی می‌تواند در نخستین بازی با پیراهن پرسپولیس در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نظر کادر فنی و هواداران را به خود جلب کند یا این تیم را با چالش فنی جدی در این بخش روبرو می‌کند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹:۳۰ سه شنبه هفته جاری مقابل استقلال تاجیکستان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ بازی می‌کند.

منبع: مهر

دیدگاه شما