تازه های سایت

کد مطلب: 47098
25. مرداد 1400 - 8:32
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: طی شبانه روز گذشته ۴۹۴ بیمار دیگر در استان به ویروس کرونا مبتلا شدند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در شبانه روز گذشته ۴۹۴ بیمار دیگر در استان به ویروس کرونا مبتلا شدند.

او افزود: با فوت ۹ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۴۵۶ مورد رسیده است

طاهری تأکید کرد: همچنین با شناسایی ۴۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۱ هزار و ۹۷۷ و بیماران سرپایی مثبت به ۵۹ هزار و ۱۶۴ نفر رسید.

این مسئول تصریح کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۷۶۱ مورد بود که ۲۸۲ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری افزود: ۱۹ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۴۲ بیمار بستری در بیمارستان‌های استان وخیم گزارش شده است.

او درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان گفت: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۵۵، بهار یک هزار و ۱۳۴، تویسرکان یک هزار و ۱۹۳، رزن ۹۱۲، درگزین ۳۱۱، فامنین ۳۴۷ و کبودراهنگ یک هزار و ۱۶۹ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: همچنین تاکنون چهار هزار و ۱۸۸ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۶۸۱ نفر در نهاوند و هشت هزار و ۴۸۵ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

 انتهای پیام/ا

دیدگاه شما