تازه های سایت

کد مطلب: 47086
24. مرداد 1400 - 8:29
مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از برپایی نمایشگاه عکسی با عنوان «کربلا از منظر تاریخ» در ماه محرم خبر داد

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، امیر بحیرایی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترویج فرهنگ عاشورایی دانست و اظهار کرد: 60  قطعه عکس به نمایش درآمده در این نمایشگاه، مربوط به چهار مقطع زمانی مختلف است و در این نمایشگاه چندین عکس زیبا از نمای هوایی شهر کربلا و بین‌الحرمین هم به نمایش گذاشته‌شده است.

بحیرایی بیان کرد: این نمایشگاه شامل عکس‌های قدیمی حرم امام حسین (ع)، حرم حضرت ابوالفضل (ع)، جنایات صدام در حمله به کربلا و تجاوز و ویرانی حرم امام حسین (ع) و حرم حضرت ابوالفضل (ع) و همین‌طور عکس‌هایی از بازسازی این دو حرم شریف پس از جنایات صدام و از لحظات عزاداری تاریخی و ماندگار در کربلا و اطراف حرم است.

وی گفت:  این اداره  با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در سطح شهرستان و حمایت از آثار محتوایی و فاخر دینی و اسلامی در تلاش است در راستای تبیین اهداف قیام امام حسین (ع) که همان امربه‌معروف و نهی از منکر در سطح جامعه است، قدم بردارد.

بحیرایی خاطر نشان کرد : علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی تا پایان ماه محرم همه روزه از ساعت 8 الی 18 به محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی شهرستان واقع در بلوار شهید بهشتی، مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) مراجعه نمایند.

دیدگاه شما