تازه های سایت

کد مطلب: 46894
8. مرداد 1400 - 10:57
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به ماموریت‌های بسیج در گام دوم انقلاب از جمله تربیت ۸ میلیون جوان مومن انقلابی بر ضرورت تقویت روحیه جهادی و انقلابی در گام‌ دوم انقلاب تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نهاوند ضمن تبریک عید غدیر و دهه ولایت و امامت با اشاره به فلسفه وجودی حوزه نمایندگی در سپاه طبق نظر امامین انقلاب اظهار داشت: سپاه مولود انقلاب اسلامی و طبق اصل ۱۵۰ قانون اساسی وظیفه نگهبانی و پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن را بر عهده دارد که در این چهار دهه کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است.

وی افزود: ماهیت سپاه دینی، انقلابی، جهادی، ولایی و مردمی است و همین مشخصات سپاه را از تمام نیروهای مسلح دنیا متمایز می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) در خصوص سپاه افزود: بعد از تشکیل این نهاد انقلابی با توجه به نقش ایمان، معنویت، روحیه انقلابی و جهادی از همان ابتدای شکل‌گیری این نهاد انقلابی علاوه بر نصب فرماندهی سپاه فردی را به عنوان نمایندگی ولی فقیه در سپاه منصوب کردند؛ حضرت امام (ره) با توجه به فلسفه وجودی نماینده خود در سپاه می‌فرمایند پاسدار اسلام باید هم خودش اسلامی باشد و هم دیگران را اسلامی‌کند و هم مشی آن اسلامی باشد.

وی افزود: مقام معظم رهبری ضمن اعتقاد و ادامه همان مشی حضرت امام (ره) ارتقا معنویت و بصیرت دینی و تقویت روحیه جهادی و انقلابی آحاد فرماندهان و پاسداران، بسیجیان و خانواده‌های آنها را به مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه واگذار کرده‌اند .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اظهار داشت : با توجه به جایگاه ویژه معنویت و بنیه اعتقادی، اسلامی، جهادی و ولایی در سپاه و اعتقاد راسخ به این موضوع؛ از همه ظرفیت‌های موجود برای تحقق این مسئله در کنار مجموعه نمایندگی ناحیه خواهیم بود ‌.

وی ضمن تقدیر از زحمات ۳ ساله حجت الاسلام دانیالی، از تعامل و همکاری و پیگیری مجموعه نمایندگی تشکر کرد و گفت: فرماندهی بدون نمایندگی و حفا مثل پرنده‌ای بدون بال است که توان پرواز ندارد .

مختاری در پایان با اشاره به ماموریت‌های بسیج در گام دوم انقلاب از جمله تربیت ۸ میلیون جوان مومن انقلابی بر ضرورت تقویت روحیه جهادی و انقلابی در گام‌ دوم انقلاب تأکید کرد و افزود: انشالله با همفکری و همکاری نمایندگی بتوانیم ضمن تقویت بنیه اعتقادی و دینی و ایمان پاسداران،خانواده‌ها، بسیجیان و سربازان را از آسیب‌های موجود ‌و هجمه‌ها و جنگ روانی در جنگ نرم دشمن مصون بداریم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما