تازه های سایت

کد مطلب: 46806
30. تير 1400 - 12:30
با توجه به وضعیت فعلی و به دلیل اهمیت حفظ جان و سلامتی مردم، برخی از محدودیت‌های گذشته مجددا در شهرستان نهاوند اعمال خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دبیر ستاد کرونا نهاوند این محدودیت ها را شامل مسدود شدن تفرجگاه ها، سراب ها و بام تفریحی توریستی نهاوند بیان کرد و گفت: به دنبال قرمز شدن رنگ کرونایی نهاوند و مواجه شدن با شرایط سخت کرونایی و همچنین با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت در تفرجگا‌های نهاوند این اقدام انجام شده است.

صالح افزود: مقرر شده است تا عادی شدن شرایط کرونایی نهاوند، همه تفرجگاها، به ویژه سراب‌های گیان، فارسبان، گاماسیاب و بام نهاوند از امروز مسدود و هر گونه پارک خودرو در حاشیه این مکان‌ها منجر به جریمه یک میلیون تومانی خواهند شد.

شهردار گیان نیز گفت: ورود خودرو ها به محدوده سراب گیان مشمول جریمه یک میلیون تومانی می شود.

 یحیی رضایی با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان نهاوند و تصمیم ستاد کرونا مبنی بر عدم فعالیت مرکز گردشگری، گفت: به علت شیوع ویروس کرونا و قرمز بودن وضعیت شهرستان ورود به سراب گیان ممنوع می باشد.

شهردار گیان، گفت: تردد و پارک خودروها در حاشیه و مسیر جاده سراب و محل عوارضی مشمول جریمه یک میلیون تومانی از سوی پلیس راهور خواهد شد.

از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان سه شهرستان ملایر، نهاوند و کبودراهنگ در وضعیت قرمز، شهرستان های همدان، تویسرکان، اسدآباد، درگزین و رزن در وضعیت نارنجی و شهرستان های فامنین و بهار در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

دیدگاه شما