تازه های سایت

کد مطلب: 4632
27. آبان 1391 - 5:52
پایگاه خبری گرو: امام جمعه نهاوند گفت: در آستانه عاشورا و در ماه محرم به خاک و خون کشیدن مردم غزه نشانه وحشیگری رژیم غاصب صهیونیستی است.

 

پایگاه خبری گرو: امام جمعه نهاوند گفت: در آستانه عاشورا و در ماه محرم به خاک و خون کشیدن مردم غزه نشانه وحشیگری رژیم غاصب صهیونیستی است.

حجت السلام عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه شهرستان نهاوند در مصلی امام خمینی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی تبدیل به گرگی خون اشام شده که به هیچ یک از اصول انسانی، بین المللی، دینی و عرفی پایبند نیست.

وی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به غزه اظهار داشت:

حیات ننگین این رژیم غاصب با این وحشی‌گری‌ها گره خورده است و صهیونیسم غاصب به پایان خط رسیده است و با این اقدامات وحشیانه و ددمنشانه مرگ و نابودی خود را نزدیکتر می کند.

وی اظهار داشت: حمله رژیم غاصب اسرائیل به مردم مسلمان و مظلوم غزه بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر اساس قول و پیمانی بود که اوباما در جریان تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا به صهیونیست ها داده بود.

امام جمعه نهاوند افزود: رابطه ما با آمریکا برای ایران هیچ منفعت و سودی ندارد و تنها آمریکا و استکبار از این رابطه سود خواهند برد رابطه با امریکا مسئله و موضوعی نیست که هر کس بخواهد در مورد ان اظهار نظر کند و تصمیم گیری و نظر نهایی در این مورد در اختیار مقام معظم رهبری است.

وی با انتقاد از اتحادیه عرب خطاب به کشورهای عرب منطقه گفت: چگونه است این کشورها در مورد کشور سوریه و مردم مسلمان آن موضع گیری می کنند و با دخالت آشکار در امور داخلی سوریه خواهان برکناری رئیس جمهور اسلامی و مردمی سوریه هستند.ولی در مورد حمله رژیم صهیونیستی به غزه سکوت میکنند.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه نهاوند ضمن دعوت مردم به داشتن تقوای الهی و دوری از گناه افزود:ماه محرم،ماه ترویج و گسترش فرهنگ مقاومت و پایداری اسلام در مقابل استکبار و زورگویی است.

وی در مورد هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت:خاتمی امر به معروف و نهی از منکر در عرصه اجرایی کار مسئولان است و نباید کسی که امر به معروف و نهی از منکر می کند وارد برخورد عملی شود و مردم میتوانند به صورت لسانی نهی از منکر را تذکر دهند.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج نیز گفت: بسیج بدون شک از هدایای خداوند به این ملت است،‌ تفکر بسیجی یعنی آمادگی برای دفاع از دین و ارزش‌ها و اگر تفکر بسیجی بر مملکت حاکم شود همه مشکلات نظام حل خواهد شد.

دیدگاه شما