تازه های سایت

کد مطلب: 45577
5. فروردين 1400 - 2:08
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی نهاوند گفت: تبلیغات و تحرکات انتخاباتی کاندیداهای شورا رصد می‌شود و می تواند در تائید صلاحیت آنان موثر باشد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین حسین گروسی در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، گفت: ایجاد انگیزه حضور مردم در پای صندوق های رای می تواند علاوه بر تشدید مشروعیت نظام، آغازی دیگر از صحنه کارزار کشور برای مقابله با دسیسه ها و فروپاشی توطئه ها باشد.

وی اظهار داشت: دشمنان انقلاب درصدد هستند تا با تبلیغات سوء حضور مردم در انتخابات پیش رو را کم رنگ کرده و اعتماد عمومی مردم را کاهش دهند.

حجت الاسلام گروسی با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی نهاوند افزود: بر اساس قانون، تبلیغات زودهنگام داوطلبان ممنوع می‌باشد و در صورت احراز تخلف، مراتب به طور مستند به هیأت اجرایی و هیأت نظارت جهت اتخاذ تصمیم اعلام می‌شود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی نهاوند گفت: قبل و پس از ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراها زمزمه‌هایی از تحرکات و تبلیغات زودهنگام توسط داوطلبان احتمالی انتخابات شورا در گوشه و کنار شهرستان، برگزاری نشست‌های خانگی و اقداماتی در فضای مجازی مشاهده شده است که بنا به قانون اگر رنگ و بوی تبلیغاتی پیدا کند تخلف است و این مهم با رصد ستاد انتخابات و هیأت‌های نظارت بر وضعیت تائید صلاحیت داوطلبان تأثیر می‌گذارد.

وی افزود: فعالیت کاندیداهای احتمالی در فضای مجازی نیز همانند فضای واقعی رصد می‌شود و به طور حتم مستندسازی خواهد شد که البته به طور قطع چارچوب‌های تبلیغات انتخاباتی در این فضا توسط ستاد انتخابات کشور و هیأت نظارت در کل کشور و استان تدوین می‌شود تا کاندیداها در موعد مقرر از فضای مجازی برای تبلیغات استفاده و در این زمینه موارد قانونی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما