تازه های سایت

کد مطلب: 44718
27. دى 1399 - 9:17
محمدرضا صالحی گفت: همزمان با دهه فجر ۱۱ طرح مخابراتی و ارتقا سرعت اینترنت در شهرستان نهاوند به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، رئیس اداره مخابرات نهاوند در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با تلاش همکاران اداره مخابرات در راستای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان چندین طرح اجرا می شود.

وی اظهار داشت: در این ایام ۱۱ طرح مخابراتی و افزایش پهنای باند اینترنت و تحت پوشش قرار دادن جمعیت بیشتر به بهره برداری می رسد.

رئیس اداره مخابرات نهاوند به بخشی از طرح‌های مخابراتی درحال اجرا و قابل افتتاح در شهر و روستاهای تابعه که در دهه مبارک فجر سال جاری به بهره برداری می رسند اشاره کرد و افزود: با افتتاح این طرح ها جمعیت بیشتری از شهرستان تحت پوشش خدمات اینترنتی قرار می‌گیرند.

وی به این طرح ها اشاره کرد و گفت: طرح فاز دوم برگردان کافو نوری شهرک شهید دستغیب و میدان عارف با ۳۰۰ مشترک و با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد و اجرای طرح مرکز تلفن کافو نوری روستای فهرومند با حدود ۷۰۰ متر شبکه فیبر زمینی و همچنین شبکه کابلی زمینی برای ۷۰ مشترک با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی و اعتباری قابل توجه از جمله این طرح ها است.

صالحی ادامه داد: طرح ایجاد امکانات تلفن درمانگاه فیروزان و بافت جدید پیرامونی با ۲۲۰ متر شبکه زمینی، طرح ایجاد امکانات مخابراتی جهت آموزشگاه جدید و حوزه اطراف با ۴۳۰ متر شبکه زمینی و حذف محدودیت پهنای باند اینترنت تلفن ثابت در ۳ مرکز مخابراتی روستاهای سفیدخانی، بیان و وهمان از دیگر طرح های این دهه است.

وی بیان کرد: اجرا و نصب دستگاه همراه اول نسل پرسرعت در پنج روستا با پیشرفت بین ۳۰ الی ۸۰ درصد با اعتباری قابل توجه و اجرای سایت جدید میانگران با دکل پایه بلند و دستگاه همراه اول نسل پرسرعت جهت آنتن دهی منطقه و جاده با شعاع پوشش بسیار گسترده و اینترنت نسل پرسرعت با اجرای طرح عظیم شبکه زمینی فیبر به طول بالغ بر ۲۷۰۰ متر و پیشرفت بالای ۹۰ درصد از دیگر طرح های مهم مخابرات نهاوند خواهند بود.

رئیس مخابرات نهاوند ادامه داد: اجرا و بهره برداری از شبکه زمینی جدید و حذف pcm برای بیش از ۱۲۰ مشترک در مناطق مختلف شهر نهاوند و طرح افزایش تجهیزات واگذاری adsl به میزان مجموعا ۵۰۰ مشترک در مراکز پرظرفیت در شهر نهاوند و فیروزان دیگر طرح مورد بهره برداری در دهه فجر امسال است.

وی گفت: طرح شبکه فیبرنوری انتقال روستای بره فراخ با اجرای طرح عظیم حدود ۳/۵ کیلومتر شبکه زمینی فیبر نوری با اعتباری بسیار بالا و پیشرفت بالای ۹۵ درصد که امکان ایجاد مرکز تلفن کافونوری در بره فراخ را که از نیازهای چندین ساله اهالی خوب این روستاها بوده فراهم خواهد ساخت.

صالحی بیان داشت: طرح اضافه شدن یک گیگ به ظرفیت چهار گیگ شبکه انتقال دیتای کل شهرستان جهت نیاز آتی و افزایش سهم شهرستان از دیتای کل استان اتفاق مهم دیگری است که در دهه فجر انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: موارد ذکر شده از مجموعه طرح‌هایی می‌باشند که با توجه به پیشرفت قابل ملاحظه امید می‌رود در فرصت باقیمانده با همت جمعی همکاران و مساعدت اداره کل مخابرات منطقه همدان به بهره برداری کامل برسند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما