تازه های سایت

کد مطلب: 44375
1. دى 1399 - 7:14
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان از شناسایی ۱۳ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در ۲۴ گذشته خبر داد و گفت: تعداد مبتلایان استان همدان از آغاز اپیدمی بیماری کووید ۱۹ به ۹ هزار و ۶۳۸ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد طاهری,سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: متاسفانه در روز گذشته با مرگ ۵ هم استانی آمار درگذشته گان از کرونا در این استان به هزار و ۳۹۴ نفر رسید و حال ۳۹ نفراز مبتلایان به ویروس کرونا  وخیم گزارش شده است.

او افزود: در شبانه روز گذشته ۲۱۷ نفر با علائم ویروس کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند  که ۲۵ نفراز آن‌ها در بخش عادی و ۷ نفر در بخش ICU بستری شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در ادامه گفت:همچنین آخرین آمار نشان می‌دهد در شهرستان‌های فامنین ۱۷۰ نفر، همدان ۳ هزار و ۷۰۰ نفر، بهار ۵۵۱ نفر، کبودراهنگ ۶۰۱ نفر، تویسرکان ۵۹۴ نفر، ملایر هزار و ۸۰۹ نفر، رزن ۳۷۰ نفر، درگزین ۱۶۴ نفر، نهاوند هزار و ۸۱ نفر و اسدآباد ۳۳۶ نفر به کووید۱۹ مبتلا شده اند.

طاهری یاد آور شد: توصیه ما این است که در شرایطی که وضعیت ناپایدار و شکننده از نظر شیوع بیماری وجود دارد، مردم از برگزاری دورهمی خودداری کنند و از این طریق به قطع چرخه ویروس کمک کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما