تازه های سایت

کد مطلب: 40154
23. دى 1398 - 18:16
محمد حسن باقری‌ شکیب با بیان اینکه هوای سرد زیر صفر درجه تا پایان هفته در همدان باقی است، گفت: دمای هوای استان همدان در این هفته بین ۲ تا منفی ۸ درجه سانتی‌گراد متغییر است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کارشناس اداره کل هواشناسی همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص آخرین وضعیت آب و هوا در همدان اظهار کرد: تا بعدازظهر امروز آسمان استان صاف و قسمتی ابری است.
وی افزود: از بعدازظهر امروز و امشب با فعالیت سامانه بارشی نه چندان قوی در برخی از مناطق استان بارش برف پیش‌بینی می‌شود و احتمال اختلال در تردد وسایل نقلیه بخصوص در گردنه‌های استان وجود دارد.

باقری شکیب با اشاره به اینکه در روز سه‌شنبه بارش‌ها به صورت پراکنده است، گفت: هوای سرد زیر صفر درجه تا پایان هفته در استان باقی خواهد بود.

وی با بیان اینکه از روز چهارشنبه تا پایان هفته بارش برف در استان نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ملایر و نهاوند با دمای سه درجه گرم ترین شهرستان‌های استان بوده است.
وی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر گل‌تپه با دمای منفی ۱۳ درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان بود، یادآور شد: دمای هوای استان همدان در این هفته بین ۲ تا منفی ۸ درجه سانتی‌گراد متغییر بوده است.

انتهای پیام/ف

دیدگاه شما