تازه های سایت

کد مطلب: 39699
13. آذر 1398 - 8:16
در پایان سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در نهاوند 6 نفر ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در سومین روز از مهلت قانونی 7 روزه برای ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی دو نفر به ستاد انتخابات نهاوند مراجعه کردند.

در روز اول ثبت‌نام کاندیداها نیز 4 داوطلب ثبت‌نام کردند که نام نماینده فعلی شهرستان نیز در بین آن‌ها دیده می‌شود.

پس از روز دوم که کسی برای ثبت‌نام به ستاد انتخابات نهاوند مراجعه نکرد در روز سوم دو کاندیدا ثبت‌نام کردند که اولین خانم در نهاوند نیز جزء ثبت‌نام کنندگان این روز بود.

فاطمه سوری به‌عنوان پنجمین داوطلب انتخابات مجلس در شهرستان نهاوند در ستاد انتخابات این شهرستان ثبت‌نام کرد و پس از وی آرش ظفری به‌عنوان ششمین داوطلب ثبت‌نام خود را انجام داد.

حسن بهرام نیا، عیسی سراقی، سید سجاد کیانی و ایوب سنگ سفیدی به ترتیب 4 داوطلبی هستند که در روز نخست موفق به ثبت‌نام‌شده‌اند.

به نظر می‌رسد افراد شاخص انتخابات ثبت‌نام خود را به‌روز پایانی هفته و روزهای پایانی مهلت ثبت‌نام موکول کرده‌اند.

همچنین اولین جلسه مشترک هماهنگی هیئت‌های اجرائی، نظارت و بازرسی ستاد انتخابات شهرستان نهاوند با حضور ناصری فرماندار و مصطفوی دادستان این شهرستان برگزار شد.

همچنین خبر دیگر از انتخابات نهاوند معرفی اعضای هیئت‌های اجرایی در بخش‌های خزل و زرین‌دشت بوده است که بر این اساس در بخش زرین‌دشت اعضای زیر معرفی شدند.

مهدی موسیوند، زاهد مالمیر، قاسم کولیوند، علی ترکاشوند، اسحاق فهیم پور، علی نجف رضایی، عین‌الله سلگی و محسن دیناروند به‌عنوان اعضای اصلی و مهرداد سلگی، یزدان دارایی و امیدوار کولیوند به‌عنوان اعضای علی‌البدل معرفی شدند.

در بخش خزل نهاوند نیز در راستای اجرای قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اعضای هیئت اجرائی انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب و ۸ نفر از اعضای اصلی و ۵ نفر از اعضای علی‌البدل مشخص شدند.

آقایان حق مراد خزایی، مسعود سلگی، رحمان خزایی، شکرعلی خزایی، حسین خزایی، پیمان موفق، علی خزایی و مومنعلی خزایی به‌عنوان اعضای اصلی و امر علی خزایی، علی‌اصغر خزایی، مصطفی سراقی، علی عباس سلگی و صادق سلگی به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

شهرستان نهاوند با حدود 180 هزار نفر جمعیت یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

دیدگاه شما