تازه های سایت

کد مطلب: 39289
11. آبان 1398 - 7:30
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی نهاوند گفت: بزرگترین مجتمع خدماتی صنایع تبدیلی و تنها گلخانه هیدرو یونیک‌استان در شهرستان نهاوند اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی کمالی‌نژاد با بیان اینکه مجتمع صنایع تبدیلی در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع جنب شهرک صنعتی نهاوند اجرا می‌شود اظهار کرد: گلخانه هیدرویونیک هم در زمینی به مساحت ۳.۵ هکتار به صورت کاملا مجهز و با طراحی مدرن‌ترین سازه دنیا دارای سیستم مرکزی تنظیم دما با سرمایه ۱۶ میلیارد تومان احداث می‌شود.

وی گفت: در کنار مجتمع صنایع تبدیلی علاوه بر گلخانه هیدرویونیک یک واحد سردخانه ۱۰ هزار تنی مجهز به سیستم سورتینگ و بسته‌بندی مطابق با استاندارد جهانی احداث می‌شود.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی نهاوند با بیان اینکه این مجتمع بزرگ با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجرایی می‌شود افزود: برای احداث و تکمیل این مجموعه بزرگ که یکی از مجهزترین مجتمع‌های کشاورزی استان است مجموعا ۱۲۰ میلیارد تومان توسط علیرضا کاظمی سرمایه‌گذار این طرح هزینه می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر ۱۵ درصد عملیات زیرساخت سازه ای توسط پیمانکار اجرا شده و طبق برنامه از آذر ماه امسال ستون گلخانه نیز نصب خواهد شد.

کمالی‌نژاد به آثار مثبت اجرای این طرح پس از بهره برداری از آن اشاره کرد و افزود: با اجرایی شدن این طرح به طور مستقیم برای ۳۰۰ نفر و به طور غیر مستقیم چندین برابر این رقم ایجاد اشتغال می‌شود که می تواند گامی بلند در  شکوفایی اقتصاد کشاورزی و همچنین توسعه منطقه باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما