تازه های سایت

کد مطلب: 39195
4. آبان 1398 - 8:42
امام‌جمعه نهاوند گفت: دشمن درصدد ایجاد توطئه و ناآرامی در کشورهای محور مقاومت است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی با اشاره به اینکه مقتضی عقل رعایت تقواست و کسی که تقوا را رعایت نمی‌کند گویا از عقل برخوردار نیست چراکه تقوا ضامن سعادت دنیا و آخرت است، گفت: کسی که به تقوا و آخرت خود پشت پا میزند پیداست از عقل برخوردار نیست.

حجت‌الاسلام مغیثی با اشاره به رهنمودهای امام خمینی(ره)، گفت: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی جلوه‌ای از نهضت رسول‌الله است.

وی بابیان اینکه امام ماهیت و هدف انقلاب را در بیانات متعددی عنوان کرده است، گفت: جلوه نهضت پیامبر(ص) ازیک‌طرف زمینه‌ساز ظهور امام زمان و حاکمیت جهانی اسلام است و امیدواریم که در راستای تحقق این هدف قدم برداریم.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری، گفت: بسیج عمومی یک ملت یعنی آمادگی دائمی و اگر ایران اسلامی پیروز شد دلیل آن این بود که بسیج عمومی و ۹۰ درصد مردم امام را یاری کردند.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب در برابر گروهک‌ها، پیروزی در دفاع مقدس و تا به امروز مقابله با توطئه‌های دشمن حاصل این تفکر است، گفت: راهپیمایی اربعین مصداق بسیج عمومی است تا بتواند امت اسلامی را در برابر استکبار، جبهه کفر و نفاق به آمادگی و هوشیاری برساند و زمینه‌ساز ظهور شود.

حجت‌الاسلام مغیثی بابیان اینکه امروز دنیای اسلام گرفتار کفار و منافقین است و خطرات زیادی را تحمل کرده‌ایم، گفت:  باید آماده مقابله با دشمنان باشیم.

وی همچنین با تأکید بر اینکه انقلاب ما میراث علی ابن موسی‌الرضا است، گفت: امام هشتم به نحوی عمل کردند که شیعه و مکتب اهل‌بیت را به مردم فهماندند و مردم ایران اسلامی وقتی حقانیت اهل‌بیت را فهمید شیعه و مسلمان شد.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به اینکه امروز دشمن سریال فتنه‌انگیزی در کشورهای اسلامی را راه انداخته است، گفت: دشمن برنامه دارد تا کشورهای اسلامی را به جان هم بیندازند لذا باید مراقب باشیم تا انتخابات پیش رو زمینه قرار نگیرد چراکه یقیناً اگر دشمن بتواند چیزی را بهانه کند وحدت کلمه و ولایتمداری را هدف قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن درصدد توطئه برای کشورهای محور مقاومت است تا آن‌ها را مشغول و حکومت‌های مقاومت را سرنگون کنند و عوامل خود را به روی کار بیاورند فلذا در این زمینه باید از گذشته‌ها عبرت بگیریم.

حجت‌الاسلام مغیثی با اشاره به شاهکار اطلاعاتی سپاه در ماه‌های اخیر و نهایتاً دستگیری روح‌الله زم مدیر کانال ضدانقلاب آمد نیوز، گفت: زم در فتنه ۸۸ دستگیر شد اما رأفت اسلامی با توجه به اینکه جرم خاصی نداشت باعث شد آزاد شود و مزدور آمریکا شد.

وی با تأکید بر اینکه آمد نیوز در فتنه ۹۶  نقش عمده‌ای در تحریک افکار مردم و اشاعه شایعات داشت که به حمدالله این فرد دستگیر شد، گفت: اقدامات افتخارآفرین اخیر سپاه دشمنان را مات و مبهوت گذاشت.

امام‌جمعه نهاوند گفت: ایران در بعد اطلاعاتی پیشرفت‌های بزرگی داشته و باعث شده امروز ضدانقلاب در خانه خود هم آرامش نداشته باشد.

وی با اشاره به طرح شفاف‌سازی دارایی مسئولین و ثبت آن، گفت: امیدواریم این مهم با شدت و قوت اجرا شود چراکه اطمینان مردم به‌نظام بیشتر و موجب پیشگیری از بسیاری از تخلفات می‌شود.

حجت‌الاسلام مغیثی ضمن تشکر از ملت ایران و عراق به‌پاس حضور و همچنین پذیرایی از زائران اربعین از نقاط مختلف دنیا، گفت: بشریت اگر بخواهد از ظلم و استکبار نجات پیدا کند باید به امام حسین اقتدا کند.

دیدگاه شما