تازه های سایت

کد مطلب: 37725
14. خرداد 1398 - 1:41
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به‌ضرورت بهبود اوضاع معیشت مردم توسط قوای سه‌گانه، گفت: مسئولان از نجابت مردم سوءاستفاده نکنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در جمع اهالی بخش خزل نهاوند بر لزوم توجه ویژه مسئولان به وضعیت اقتصادی و معیشت مردم تأکید کرد و گفت: سو مدیریت، محدودیت و محرومیت مردم نشان از بی توجهی مسئولان است.

وی تأکید کرد: قوای سه‌گانه باهدف بهبود اوضاع تحریم، بیکاری، معیشت و رکود باید وحدت و همراهی را سرلوحه امور قرار دهند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امروز دولت بیش از همه وظیفه بهبود اوضاع فعلی را دارد.

مدیران ناکارآمد و منفعل کنار گذاشته شوند

وی با تأکید بر اینکه باید مدیران جهادی و فعال در دولت و بدنه مدیریتی به‌کارگیری شوند، گفت: مدیران ناکارآمد و منفعل که باعث گره خوردن کارها هستند کنار گذاشته شوند.

بهرام نیا ادامه داد: مردم ما از تبار عاشورا هستند و هرچه که با دین، قرآن و ولایت گره بخورد تا پای جان پای آن هستند.

وی بابیان اینکه مردم ایران اسلامی به خاطر شکمشان و تحمل رنج انقلاب نکرده که بخواهند به خاطر این‌ها از انقلاب دست بکشند، تصریح کرد: مسئولین از نجابت مردم سوءاستفاده نکنند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی از مسئولین پوست و خون و گوشتشان با غرب عجین شده است، گفت: ایران اسلامی همواره محور مقاومت بوده اما علی‌رغم میل باطنی مقام معظم رهبری؛ برخی آقایان اصرار بر مذاکره داشتند و آخر هم نتیجه نداشت و امروز شاهد هستیم که بحث مذاکره با توان دفاعی و موشکی و غیره را به میان می‌کشانند.

وی افزود: اگر توان دفاعی ایران نبود آمریکا تاکنون از موشک‌های خود علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده کرده بود اما موشک‌های نقطه زن و میان برد ایران عامل بازدارندگی آن‌ها شده است.

بهرام نیا گفت: آمریکا می‌داند اگر قصد هرگونه تحرکی در منطقه و خلیج‌فارس داشته باشد بارش بی‌امان موشک‌های نقطه زن ما بر سرشان خواهد آمد./مهر

دیدگاه شما