تازه های سایت

کد مطلب: 37412
9. ارديبهشت 1398 - 7:59
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال گذشته ۲۶۳میلیارد تومان برای چهار پروژه عمرانی نهاوند جذب شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در گفتگو با خبرنگاران گفت: از مبلغ ۲۶۳ میلیارد تومان، ۱۷ میلیارد تومانی جهت تسریع در احداث پروژه “سد گرین” و ۱۷۰ میلیارد تومان جهت کلنگ زنی پروژه راه آهن شهر نهاوند در منطقه شهرک شهید حیدری اختصاص یافته است.

بهرام نیا گفت: ۶۳ میلیارد تومان به منظور افتتاح و تجهیز بیمارستان شهید قدوسی نهاوند و ۱۳میلیارد تومان جهت تجهیز دستگاه” ام آر آی”این بیمارستان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اشاره به حضور موثر هفت وزیر در نهاوند در راستای توسعه شهرستان، گفت: در روزهای آینده وزیر راه و شهرسازی جهت کلنگ زنی دو پروژه به صورت همزمان (ادامه چهارخطه محور آورزمان از راه سه راهی عشوند به سمت ملایر
و  کلنگ زنی پروژه راه آهن) به شهر نهاوند سفر می کند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تامین اعتبار و افزایش اعتبار جهت ادامه عملیات چهار خطه کردن سایر راه های مواصلاتی شهرستان (محور فیروزان، محور بروجرد و… ) و اقدام بی بدیل و بی سابقه در تامین اعتبار بهسازی و آسفالت ۷۶ کیلومتر از راههای شهرستان روستایی از جمله محور نهاوند به سراب گیان و…، و احداث زیرگذرها، ساخت مدارس، توسعه آموزش عالی، احداث درمانگاه و خانه های بهداشت، حمایت از واحدهای تولیدی، رونق تولید و حمایت از صادرات و…. از دیگر اقداماتی بود که در سال گذشته در جهت توسعه شهرستان نهاوند انجام شد.

دیدگاه شما