تازه های سایت

کد مطلب: 36688
11. بهمن 1397 - 13:18
در مراسمی با حضور سردار‌ مجیدی فرمانده سپاه استان همدان از زحمات ۵ ساله سرهنگ کریمی قدردانی شد و با صدور حکمی سرهنگ حسن مرادی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه نهاوند معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراسم تکریم و تقدیر از زحمات سرهنگ کامران کریمی فرمانده سابق سپاه نهاوند برگزار شد و سرهنگ حسن مرادی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه نهاوند معرفی شد.

سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه استان همدان دراین مراسم گفت: مردم نهاوند از دیرباز در مبارزات انقلابی حضور فعالی داشتند و شهرستان نهاوند تاریخ پرحماسه ای را برای جمهوری اسلامی رقم زده است.

وی افزود: گروه انقلابی ابوذر در سال ۵۲ بر ضد رژیم ستمشاهی قیام کردند که این موضوع نشان دهنده انقلابی بودن مردم شهرستان نهاوند است.

فرمانده سپاه استان همدان اظهار داشت: امروز استکبار جهانی همه توانش را به کار گرفته است تا بر ضد انقلاب اسلامی اقدام کنند.

وی گفت:هرجا دشمن فشار وارد کرده است و سعی در ایجاد فاصله بین مردم و نطام دارد، باید به این‌ موضوع توجه کنیم و هوشیار باشیم.

مجیدی عنوان کرد: هرجا مقاومت کردیم و اتحاد داشتیم موفق بودیم از این به بعد هم باید با تکیه بر توان داخلی و استفاده از نیروهای جوان و اتحاد بتوانیم پیشرفت های انقلاب اسلامی را ادامه دهیم.

وی افزود:امسال دشمن برنامه های گسترده ای را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی داشت که با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مقاومت مردم این توطئه ها خنثی شده است.

فرمانده سپاه استان همدان گفت: فشار اقتصادی دشمن به خاطر سیلی هایی است که از انقلاب اسلامی خورده است و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند آینده کشور روشن است.

وی بیان داشت: دشمن همیشه در حال طراحی است که باید با آگاهی و گوش دادن به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی بتوانیم در مقابل نقشه های دشمنان ایستادگی کنیم تا از این شرایط به سلامت عبور کنیم.

مجیدی گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت های بسیار زیادی در عرصه های مختلف داشته ایم و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کشورمان در اوج اقتدار و عزت در دنیا قرار دارد.

در پایان این مراسم از زحمات ۵ ساله سرهنگ کریمی قدردانی شد و با صدور حکمی سرهنگ حسن مرادی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه نهاوند معرفی شد.

 

دیدگاه شما