تازه های سایت

کد مطلب: 36330
25. آذر 1397 - 1:34
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: شورای ورزش در راستای توسعه تخصصی ورزش این شهرستان تشکیل و راه اندازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهرداد سعدی نژاد روز شنبه در دیدار با رییس و اعضای هیات بدمینتون استان همدان افزود: اعضای این شورا متشکل از مربیان برجسته و صاحب نام هیات های مختلف ورزشی خواهند بود.
وی اضافه کرد: ارتقا جایگاه ورزش نهاوند در بین شهرستان های استان همدان، حضور گسترده در مسابقات کشوری، افزایش مدال آوری، ارتقا سطح کیفی و فنی تمرین ها و مسابقات شهرستان و استعدادیابی و استعدادپروری از مهمترین رویکردهای اجرایی این شورا است.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد: از تمام ظرفیت های بالقوه ورزش شهرستان برای رشد و پیشرفت نخبه ها و استعدادها در مسیر قهرمانی استفاده خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: ورزش نهاوند امروزه دوران پویایی خود را سپری می کند و در این مسیر از تجربه و توان فنی صاحب نظران بهره مند هستیم.
سعدی نژاد با تاکید بر اینکه بدمینتون شهرستان نهاوند در آستانه تعطیلی نیست گفت: حضور سه بازیکن نهاوندی در اردوهای استانی و مسابقات کشوری نشان از فعالیت موثر و مستمر این ورزش است.

** نهاوند پیشتاز بدمینتون بانوان است
رئیس هیات بدمینتون استان همدان در این دیدار جایگاه این رشته ورزشی در نهاوند را مطلوب دانست و گفت: نهاوند پیشتاز بدمینتون بانوان است و رتبه نخست استان به این شهرستان اختصاص دارد.
هادی تیپ افزود: جایگاه بدمینتون نهاوند با آنچه مطرح ‌شده بسیار متفاوت است و دستگاه ورزش این شهرستان فعالیت خوبی در این رشته صورت داده است.
وی بیان کرد: مشکلاتی که هم اکنون برای هیات بدمینتون مطرح می‌شود ، مربوط به گذشته است.

** نهاوند قهرمان پیشکسوتان زورخانه ای همدان شد
تیم نهاوند عنوان قهرمانی مسابقات پیشکسوتان زورخانه ای استان همدان را کسب کرد
مسابقات تیمی زورخانه ای و هنرهای فردی انتخابی پیشکسوتان استان جهت شرکت در رقابت های کشوری با حضور 35 نفر از شهرستانهای نهاوند،همدان، تویسرکان ، ملایر و کبودراهنگ در زورخانه علی میرزا شهر همدان برگزار شد که در بخش تیمی نهاوند قهرمان شد.
در این رقابت ها تیم همدان دوم شد و تویسرکان نیز بر سکوی سوم قرار گرفت.
در بخش انفرادی و در رده سنی 35 تا 46 سال رشته کباده نیز مهدی بهرام چوبین از ملایر، رده سنی 56 تا 65 سال رشته کباده علی عباس محمدی جو از نهاوند ، در رده سنی 35 تا 46 رشته سنگ احسان پیری از تویسرکان و در رده سنی 56 تا 65 سال رشته سنگ عبدالله یدالهی از همدان قهرمان شدند.
همچنین در رده سنی 46 تا 55 سال رشته سنگ قاسم جامه بزرگ از همدان ، در رده سنی 46 تا 55 سال رشته چرخ تیز حمید نانکلی از تویسرکان ، در رده سنی 55 تا 65 سال رشته چرخ تیز هیبت الله شهبازی از نهاوند ، در رده سنی 35 تا 46 رشته میل بازی فرشاد حیدر رضایی از همدان و در رده سنی 46 تا 55 سال رشته میل بازی مجید کاظمی از ملایر عنوان قهرمانی را به دست آوردند.
شهرستان نهاوند نزدیک به هشت هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.
7520/2087

انتهای پیام /*

دیدگاه شما