تازه های سایت

کد مطلب: 36206
5. آذر 1397 - 8:44
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از اخذ مجوز آسفالت و ایمن‌سازی ۷۶ کیلومتر از محورهای نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا اظهار کرد: طی سال جاری و نیمه دوم سال گذشته مجوز ایمن‌سازی و آسفالت ۷۶ کیلومتر از راه های نهاوند بااعتبار ۸ میلیارد تومان اخذشده که اجرای بخشی از آن به پیمانکار واگذار شده و برای بخشی دیگر نیز از مدیرکل راه و شهرسازی درخواست شده طرح هرچه سریع‌تر به پیمانکار واگذار شود.

وی از پیگیری بهبود وضعیت محور نهاوند - آورزمان - ملایر خبر داد و با بیان اینکه تا کیلومتر ۸ این مسیر که در اختیار مسکن و شهرسازی همدان بود به بهره‌برداری رسیده است، گفت: ۴ کیلومتری که باقی‌مانده در آینده‌ای نزدیک آسفالت و زیر بار ترافیک می‌رود.

بهرام نیا گفت: از کیلومتر ۸ تا کیلومتر ۳۱ با توجه به آگهی مناقصه توسط شرکت زیرساخت وزارت راه و شهرسازی در دست پیگیری است تا بااعتبار بیش از ۵۰ میلیارد تومان ادامه کار انجام شود.

وی همچنین بابیان اینکه یکی از مشکلات عمده چهار نقطه شهری نهاوند زمین‌های بلااستفاده‌ای است که در اختیار ادارات دولتی است، گفت: مقرر شده براساس بخشنامه زمین‌هایی که بیش از ۵ سال در اختیار ادارات دولتی هستند و بدون هیچ اقدامی رهاشده‌اند به راه شهرسازی بازگشت داده شوند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفع مشکل ۷۰ باب مغازه‌ای که از حدود ۱۵ سال پیش در نهاوند بلاتکلیف بودند، گفت: در حال حاضر طی جلسه‌ای که سال گذشته با مسئولین مسکن و شهرسازی استان برگزار شد سند تک‌برگی این مغازه‌ها صادر و اقدامات کارشناسی انجام‌شده و منتظر تعیین نرخ کارشناسی توسط کارشناس رسمی دادگستری است تا بعد از تعیین نرخ به مالکان واگذار شود

دیدگاه شما