تازه های سایت

کد مطلب: 35137
7. اسفند 1396 - 1:43
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به ورود سامانه بارشی به آسمان استان گفت: مجددا در همدان از فردا شب شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، شهرام حکیمی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود از اواخر فردا بعدازظهر، موج ناپایدار از استان گذر کند و در نتیجه از فردا شب ضمن افزایش دما، شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.

وی با بیان اینکه از روز سه‌شنبه این سامانه در استان فعال می‌شود و تا روز چهارشنبه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: باتوجه به نقشه‌های هواشناسی پیش‌بینی شده شاهد ورود سامانه بارشی به استان همدان هستیم هر چند ممکن است طی 24 ساعت آینده افزایش ابر داشته باشیم.

حکیمی با اشاره به اینکه دمای فعلی همدان بین 3 تا 8 درجه سانتیگراد در نوسان است، بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته گرم‌ترین نقطه استان شهرستان ملایر با 11 درجه سانتیگراد به ثبت رسیده و سردترین نقطه گل‌تپه با منفی سه درجه سانتیگراد گزارش شده است.

وی به میزان بارش‌ها در استان اشاره کرد و یادآور شد: در همدان 8 میلیمتر، تویسرکان 4 میلیمتر، نهاوند یک میلیمتر، کبودراهنگ 12 میلیمتر، فامنین 7 میلیمتر، رزن 17.5 میلیمتر، قهاوند یک میلیمتر.، اسدآباد 19.6 میلیمتر، بهار 7 میلیمتر و گل‌تپه 10 میلیمتر بارندگی داشته‌ایم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما