تازه های سایت

کد مطلب: 29763
9. اسفند 1395 - 9:08
شهردار نهاوند از آغاز اجرای طرح استقبال از نوروز 96 در سطح شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان با اعلام این مطلب گفت: همه‌ساله شهرداری به‌منظور استقبال از سال نو طرح‌های ویژه آماده‌سازی شهری را به لحاظ زیبایی بصری و نگهداشت عمرانی محیطی در دستور کار قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه طرح استقبال از بهار با رویکرد شهروندمداری و به‌منظور توسعه و ارتقاء سطح خدمات به شهروندان اجرا می‌شود، اظهار داشت: پاسخگویی به نیازهای شهروندان در قالب برنامه‌های فنی عمرانی، ترافیک، خدمات شهری و بر اساس نیازسنجی‌های فرهنگی انجام می‌شود.

شهردار نهاوند تعامل و مشارکت شهروندان در طرح مذکور را مهم ارزیابی کرد و بابیان اینکه تمامی حوزه‌های اجرایی این شهرداری با آمادگی کامل، طرح استقبال از بهار را آغاز کرده‌اند، افزود: رضایت‌مندی شهروندان و مسافران همواره در اولویت برنامه‌ها بوده و ارائه خدمات مطلوب در دستور کار قرار دارد.

یوسفیان ضمن تأکید بر اهمیت پویائی و زیباسازی مناظر شهری در آستانه سال نو گفت: شستشو و رنگ‌آمیزی المان‌ها و مبلمان شهری، آذین‌بندی و نورپردازی میدان‌ها و ابنیه، جداره‌های شهری، حذف زوائد و موانع فیزیکی و رنگ‌آمیزی جداول از برنامه‌های این شهرداری است.

وی افزود: این شهرداری هم‌چنین بازپیرایی بوستان‌ها، درختکاری، گل‌کاری در میدان‌ها و پارک‌ها، پاک‌سازی و لایروبی انهار، رفع انواع سد معبر، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی و ... را به عهده دارد.

شهردار نهاوند در خصوص اقدامات حوزه معاونت فنی و عمرانی نیز خاطرنشان کرد: لکه‌گیری، اصلاح هندسی، روکش و درزگیری آسفالت، مرمت جداول، نصب و هم‌سطح سازی دریچه‌ها، مرمت کف‌پوش پیاده‌روها و ... ازجمله فعالیت‌هایی است که این شهرداری در راستای اجرای طرح استقبال از بهار در دستور کار دارد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما