تازه های سایت

کد مطلب: 29715
4. اسفند 1395 - 7:39
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد
کشف 30 کیلو گرم تریاک در نهاوند
فرمانده انتظامی استان از کشف 30 کیلوگرم تریاک در شهرستان نهاوند در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد مهدیان نسب در تشريح اين خبر گفت: در پی انجام کارهای اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر پلیس همدان بر روی فعالان قاچاق حرفه ای مواد مخدر ، مشخص شد که قصد دارند چهار محموله سنگین مواد مخدر را از استان های جنوبی و مرکزی کشور بارگیری و پس از انتقال به استان همدان نسبت به توزیع آن بین خرده فروشان مواد مخدر اقدام کنند.

وی اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و با همکاری عملیاتی مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهاوند ، در یک عملیات ضربتی ، محموله 30 کیلوگرمی تریاک را که در داخل خودرو سواری به صورت بسیار ماهرانه جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند، که در این رابطه یک متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف گردید.

وی افزود: از این رو با اقدام به موقع و هوشمندانه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و با همکاری عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر ، در یک عملیات غافلگیرانه ، محموله 44 کیلوگرمی تریاک که در داخل خودرو سواری به صورت بسیار ماهرانه جاسازی شده بود کشف و ضبط شد، که در این رابطه یک متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

سردار مهدیان نسب ادامه داد: در عملیات سوم که در شهرستان تویسرکان با همکاری عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدرتویسرکان انجام شد موفق به انهدام باند قاچاق مواد مخدر و روان گردان شدند که در این رابطه 180 گرم هروئین و 10 گرم شیشه کشف و سه قاچاقچی در بازرسی منزل و خودرو دستگیر و یک خودرو نیز توقیف شد .

وی گفت:در عملیات چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان با انجام کارهای اطلاعاتی و عملیاتی موفق به کشف مقدار 420 گرم ماده توهم زا و مخدر گل در بازرسی منزل شدند که متهم دستگیر و تحویل مراجع قانونی شد .

فرمانده انتظامي استان همدان در پايان بيان داشت:توان اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر موجب شده تا با بکارگیری ظرفیت های برون استانی و درون استانی به عنوان یک راهبرد هدفمند ضربات سنگینی به قاچاقچیان مواد مخدر وارد شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما