تازه های سایت

کد مطلب: 29215
26. دى 1395 - 12:15
پس از آنکه مسئولان سپاهان مخالفت خود را با انتقال شجاع خلیل زاده به باشگاه پرسپولیس اعلام کردند این بازیکن از برنامه های خرید پرسپولیس در نیم فصل خارج شد.
به گزارش پایگاه خبری گرو، طی ساعت های گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه مدافع سپاهان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس به توافق رسیده است.
 
پس از آنکه مسئولان سپاهان مخالفت خود را با انتقال شجاع خلیل زاده به باشگاه پرسپولیس اعلام کردند این بازیکن از برنامه های خرید پرسپولیس در نیم فصل خارج شد.
 
اما پس از آن شنبه شب خبری منتظر شد مبنی بر اینکه شجاع خلیل زاده برای جدایی به توافق دست پیدا کرده و یار کمکی پرسولیس در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.
 
این در حالی است که مقررات یار کمکی در رقابت های قاره ای چند سال است کنار گذاشته شده و بازیکنی که برای مسابقات آسیایی از یک تیم به تیم دیگر می رود دیگر در لیگ برتر هم نمی تواند برای تیم قبلی بازی  کند و فقط می تواند بازیکن تیم جدید در تمام تورنمنت ها باشد.
 
با این شرایط دلیلی ندارد خلیل زاده یار کمکی پرسپولیس در آسیا باشد و در لیگ برای این تیم بازی نکند و این خبر در مجموع پایه و اساس ندارد.
 
با این حال خبر رسید با وجود این که مذاکره برای جذب خلیل زاده همچنان ادامه دارد توافقات پنهانی برای فصل آینده بین این بازیکن و باشگاه پرسپولیس صورت گرفته و طبق اخبار موثق دریافتی ما خلیل زاده برای ابندای فصل آینده با پرسپولیس به توافق رسیده اما هنوز قراردادی امضا نشده است.
 
برانکو تابستان امسال جلسه ای با خلیل زاده و سروش رفیعی داشت و از آنها خواسته بود به پرسپولیس بیایند. رفیعی بعد از اتمام سربازی در نیم فصل به جمع سرخپوشان پیوست و خلیل زاده هم که تا دی ماه با سپاهان قرارداد داشت با مخالفت باشگاه سپاهان برای صدور رضایتنامه یک فصل قراردادش را تمدید کرده و حالا از تصمیم خود پشیمان شده است.
 
پرسپولیس همچنان به دنبال جذب مدافع است و با قطعی شدن جدایی محمد آرام طبع این تیم در پست مدافع چپ بازیکن جذب خواهد کرد و با توجه به داشتن دو جای خالی در فهرست بزرگسالان به دنبال هافبک دفاعی هم خواهد بود.
 
منبع: وب سایت برنامه نود
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما