تازه های سایت

کد مطلب: 28338
26. آبان 1395 - 8:15
شهردار نهاوند با اشاره به اینکه وجود زوائد در شهر موجب نابساماني‌های بصری می‌شود، بر ضرورت پاکسازی این نازیبایی‌ها تأکید کرد و گفت: پیشگیری از نصب آنها نقش بسزایی در ایجاد نمایی مطلوب و آرامش روانی شهروندان دارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، اميررضا يوسفيان از اهمیت ایجاد شهری مطلوب و زیبا برای شهروندان یاد و بیان کرد: تحقق این مهم نیازمند توجه مسئولان مربوطه به سیمای بصری شهر و اقدامات آنان در این زمینه است.

وی جمع‌آوری سازه‌های تبلیغاتی غیرمجاز را یکی از عوامل زیباسازی شهر برشمرد و اظهار کرد: با توجه به اینکه این سازه‌ها تعادل بصری شهر را بر هم می‌زدند، شهرداري نهاوند در مرحله اول اقدام به جمع‌آوری سازه‌هاي غيرمجاز کرد.

يوسفيان در ادامه به ضرورت توجه به ایجاد امنیت برای شهروندان اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه نصب تابلو در پشت‌بام‌ها از استانداردهای ایمنی فاصله دارد درنظر داريم تمام تابلوهای سطح شهر را ساماندهي کنیم.

وي همچنین لزوم پاکسازی و آراستگی تأسیسات شهری را یادآورشد و با بیان اینکه حفظ، نگهداری و بازبینی مبلمان شهری موجب صرفه‌جویی در هزینه‌ها و آرام‌سازی فضاهای شهری می‌شود، افزود: این مهم در دستور کار شهرداري قرار دارد.

یوسفیان در پایان به اهمیت حفظ و نگهداری از پایه چراغ‌ها، پروژکتورها و دیگر ابزارهای روشنایی در شب اشاره و عنوان کرد: روشنایی در شب علاوه بر زیبایی ایجاد امنیت می‌کند و توجه به این امر باید از اولویت‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما