تازه های سایت

کد مطلب: 26612
29. فروردين 1395 - 11:31
هافبک مهاجم استقلال را باید شکارچی دروازه پرسپولیس و سوشا مکانی در دو فصل اخیر دانست.
به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از گروه ورزشی مشرق - جابر انصاري با گلي كه در شهرآورد پايتخت زد به ركوردي جالب توجه در تقابل با پرسپوليس دست پيدا كرد.

هافبك مهاجم استقلال بعد از مصدوميت دقيقه 25 عادل شيحي به جاي اين بازيكن وارد زمين شد تا در دقيقه 55 گل اول آبي‌ها را به ثمر برساند. جابر قبل از اين – در فصل جاري ليگ برتر – پنج گل ديگر براي استقلال در تقابل با سپاهان، پرسپوليس، فولاد، سايپا و ملوان زده بود.

* سوشا و كابوس‌ جابر

جابر انصاري در سه ديدار اخيري كه برابر پرسپوليس به ميدان رفته 4 گل به ثمر رسانده است و اين در نوع خود ركوردي جالب به شمار مي‌رود.

اين هافبك – مهاجم 29 ساله فصل قبل در ايستگاه 29 ليگ چهاردهم با پيراهن گسترش فولاد 2 گل به پرسپوليس برانكو زد. در واقع يكشنبه 20 ارديبهشت ماه سال 1394 جابر يك تنه بلاي جان ارتش سرخ شد تا گسترش 3 امتياز شيرين (2-1) از پرسپوليس بگيرد. 11 ماه و 9 روز قبل انصاري روي دو پاس خوب لئو پيمنتا دروازه سوشا مكاني را باز كرد.

اين بازيكن پرتلاش براي اينكه نشان دهد چارچوب دروازه سوشا و پرسپوليس را خوب مي‌شناسد در اولين تجربه، با پيراهن آبي استقلال هم مقابل پرسپوليس گلزني كرد. در ايستگاه يازدهم فصل جاري، ارسال تماشايي خسرو حيدري از راست (48) سبب شد تا انصاري بتواند با ضربه سر خوبش تك گل استقلال را در روز تساوي يك – يك سرخابي‌ها به ثمر برساند.

و بالاخره هافبك ريزنقش تيم آبي‌ها در شهرآورد شماره 82 براي چهارمين مرتبه طي 3 ديدار اخيرش مقابل پرسپوليس (55) گلزني كرد تا به ركورد زدن يك گل در هر 52 دقيقه دست پيدا كند.

478625

دیدگاه شما