تازه های سایت

کد مطلب: 22789
4. بهمن 1393 - 9:27
فرماندار نهاوند گفت: در دهه فجر امسال 71 پروژه با اعتباری بالغ بر 360 میلیارد ریال در شهرستان نهاوند کلنگ زنی و یا به بهره برداری میرسند.
71 پروژه با اعتباری بالغ بر 360 میلیارد ریال، دهه فجر امسال در نهاوند کلنگ زنی و یا افتتاح میشوند

به گزارش سایت گرو، امامعلی عبدالملکی در جلسه ستاد مرکزی دهه فجر نهاوند گفت: ماهیت انقلاب جمهوری اسلامی کاملا مردمی است به همین منظور جشن ها و برنامه های ایام دهه فجر باید با مشارکت و میزبانی مردم انجام شود.

وی گفت: خدمات نظام باید به سمع و نظر مردم برسد زیرا موفقیت این انقلاب به خاطر حضور همیشگی آنان در صحنه‌های انقلاب بوده و خواهد بود.

فرماندار نهاوند افزود: در دهه فجر امسال 71 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 360 میلیارد ریال مورد بهره برداری و یا کلنگ زنی می شود که برای افتتاح این طرحها 100 میلیارد ریال تسهیلات در اختیار سرمایه گذاران قرار داده شده است .

وی بیان داشت: در دهه فجر امسال ۵۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان و ۱۹ پروژه گازرسانی به روستاهای مختلف شهرستان نهاوند با اعتبار شش میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

وی  اظهار داشت: از مجموع ۳۶ میلیارد تومان هزینه شده در طرح های عمرانی نهاوند ۱۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات بانکی و ۲۶ میلیارد تومان توسط آورده بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

عبدالملکی همچنین از اجرای برنامه های فرهنگی ،هنری و ورزشی خبر داد و افزود: برای دهه مبارک فجر امسال 511 برنامه تاکنون از سوی کمیته های مختلف برنامه ریزی شده و به دبیرخانه این ستاد ارسال شده است.

وی افزود: در جشنهای سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آحاد مختلف مردم با هر سلیقه ای می بایست مشارکت داشته باشند و کار ما به عنوان دولت پشتیبانی و حمایت از برنامه های مردمی و فراهم آوردن شرایط لازم برای برگزاری هر چه با شکوهتر این جشنها می باشد.

فرماندار نهاوند در پایان گفت: حضور مسئولان در مساجد فعال شهرستان و ایراد سخنرانی، نمايشگاه عكس و پوستر انقلاب اسلامي در مدارس و نقاط مختلف شهر، برگزاري محفل انس با قرآن، فضا سازی و آذین بندی فضا های عمومی و اداری و برپايي نمايشگاههاي كتاب در كتابخانه هاي شهری و  روستايي و خانه هاي ترويج از جمله برنامه های ستاد دهه فجر نهاوند در سال جاری است.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما