تازه های سایت

کد مطلب: 22548
8. آذر 1393 - 9:52
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: باید نگاه کشتی استان به شهرستان ها تغییر کند تا مشکلات را با همکاری یکدیگر حل و فصل کنند.
نگاه کشتی استان همدان به شهرستانها تغییر کند

سعید کولیوند در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: کشتی رشته ورزشی است که در هر برهه زمانی به پشتوانه داشته های معنوی، مادی و تجربیات ارزشمندی که در طول تاریخ بدست آورده توانسته است قدم در مسیر موفقیت و پیروزی گذارد.

وی خاطر نشان کرد: نگاه به کشتی در استان همدان به شهرستانها باید تغییر کند چرا که گرفتاریها و کمبودهای کشتی به صورت امری مشترک و دردی واحد است که باید جهت رفع آن بصورت همه جانبه و با عزمی واحد اقدام نمود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند عنوان کرد: استعدادهای ناب، زیر ساختهای آماده، مردم تشنه کشتی و مربیان جوان جویای نام در عرصه این ورزش از نقاط قوت کشتی نهاوند است که در کنار تجربه مربیان سازنده ای مانند فرامرز سماوات، می توان با استفاده از این ظرفیت ها در راه اعتلای نام ایران اسلامی حرکت کنیم .

وی افزود: کشتی در نگاه مردم شهرستان نهاوند ورزشی است از نوع افتخار و غرور با پیشینه ای قوی که می تواند با حمایت وتوجه مجدد به عنوان الگویی برای کشتی کشور باشد چرا که هر زمان که جامعه کشتی همت نموده و ابزار برای آن فراهم شده ظرفیتها و توان کشتی نهاوند را در کشور و میادین بین المللی به رخ کشیده است.

کولیوند بیان داشت: کشتی نهاوند که امیخته ای از آیین جوانمردی و تجربه گذشتگان می باشد که توانسته افتخارات جهانی و آسیایی توسط شیرمردان این خطه کهن کسب نماید.

وی معتقد است: که عقب ماندگی های کشتی در چند سال گذشته در ابعاد قهرمانی در رده های مختلف سنی،شامل اتمام دوران قهرمانی قهرمانان گذشته، عدم مدعی بودن در سطح کشور، نبود پشتوانه در سطح ملی، عدم توجه به شهرستانهای پیشرو در کشتی به ویژه نهاوند و خیلی موارد دیگر دست به دست هم داده است تا کشتی در جایگاه امروز قرار گیرد.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان نهاوند تصریح کرد: امروز کشتی نهاوند با داشتن برنامه کوتاه مدت و بلند مدت توسط رئیس هیئت کشتی و بهره بردن از حمایت مسئولان و ایجاد انسجام در کار مربیان و تشویق قهرمانان توانسته است در سال 93 به نتایج قابل قبولی در سطح کشور برسد.

وی افزود: کسب 4 مدال کشوری و دو مقام پنجمی کشور در رده های سنی نونهالان، پهلوانکها و جوانان ، دعوت 3 کشتی گیر به اردوی تیم ملی در مقطع پایه و کسب عناوین قهرمانی تیمی استان در رده های مختلف، نتایجی است که در استان قابل توجه و تعمق است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما