تازه های سایت

کد مطلب: 21801
7. مهر 1393 - 12:18
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند ازبرگزاری مراسم پرفیض قرائت دعای عرفه در نهاوندخبرداد.

2

حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، بیان داشت: روز عرفه روز شناخت و بازگشت به سوی خداوند متعال و راه ائمه که همان اهدنا الصراط المستقیم است می باشد.

وی دعای عرفه را درس معارفی در تمام زمینه ها بیان کرد افزود: امام حسین (ع) در این دعا نکات بسیار ظریف و ریزی را از نعمت های خداوند و آرامش در زندگی و به دنبال آن سپاسگذاری از قادر متعال را به ما یادآوری می کند .

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند با اشاره به مبانی و مضامین موجود در دعای عرفه اظهارداشت: این دعای معروف جوشیده از قلب الهی و ملکوتی حضرت سید الشهداء علیه السلام می باشد و آن حضرت که وارث علوم همه انبیاء و اولیاء خاص حق بود، در این دعای بی نظیر که در عصر روز نهم ذی الحجه در بیابان عرفات با اشکی ریزان قرائت نمود. حقایق جامعی را برای کمال و سعادت دنیا و آخرت بشر ارائه نموده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم قرائت دعای عرفه درنهاوند اضافه کرد:مراسم معنوی و روح بخش دعای عرفه در روز شنبه 12مهرماه جاری راس ساعت 14 درمصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزارخواهدشد.

 گروسی اظهار کرد: حجت‌الاسلام رحیم مولوی و باقرجوشتی زاده از شهرمقدس قم دعای عرفه و مناجات های مربوطه را قرائت می‌نمایند.

وی تصریح کرد: مراسم قرائت دعای عرفه علاوه بر شهرنهاوند در بخش های زرین دشت، گیان و فیروزان و روستاهای تابعه با محوریت ائمه جماعات، هیئات مذهبی و هیئت امنای مساجد برگزار خواهدشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما