تازه های سایت

کد مطلب: 21153
8. شهريور 1393 - 8:57
امام جمعه نهاوند گفت: آمریکا داعش و تکفیری ها را تجهیز می کند تا به بهانه خطر آنها حضور خود در منطقه را توجیه نماید.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند با تبریک پیروزی مردم غزه در برابر رژیم اسرائیل گفت: مردم غزه با دستان خالی 51 روز در برابر رژیم اسرائیل مقاومت کردند و سرانجام آنها را وادار به عقب نشینی کردند.

وی افزود: اگر روزی دنیا بخواهد از شر تروریسم نجات یابد تنها راه آن این است که کاخ سیاه آمریکا خراب شود تا بشریت بتواند نفس راحتی بکشد.

امام جمعه نهاوند بر وحدت جهان اسلام برای مقابله با آمریکا و صهیونیسم تاکید کرد و افزود: اگر مسلمانان اتحاد داشته باشند با امکانات و منابع خدادادی که در اختیار دارند می توانند آمریکا و اسرائیل را نابود سازند.

وی گفت: عربده کشیهای امروز آمریکا و صهیونیسم ناشی از اختلافی است که بین مسلمانان وجود دارد و اگر روزی بین شیعه و سنی اتحاد بوجود آید یقینا کار اسرائیل تمام شده خواهد بود.

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به اینکه امروز آمریکا برای مقابله با اسلام جریانهای افراطی مانند داعش و طالبان را بوجود آروده است، افزود: آمریکا داعش و طالبان را تجهیز می کند تا به بهانه خطر آنها حضور خود در منطقه را توجیه نماید.

وی عنوان کرد: حمایت رهبر انقلاب از عملکرد دولت مایه امید است که این رفتار باید مورد توجه همه قرار گیرد و ما نیز باید در تائید و حمایت از آن تلاش کنیم.

امام جمعه نهاوند افزود: شهید رجایی و باهنر دو شهیدی بودند که در مدت کوتاه خدمت خود منشا خدمتگزاری زیادی به مردم شدند که رفتار عملی آنها باید به عنوان الگویی برای دولتمردان قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما