تازه های سایت

کد مطلب: 19370
13. خرداد 1393 - 9:37
فرماندار نهاوند گفت: با توجه به وضع موجود باید وضعیت ترافیکی شهر نهاوند تغییر کند.

934111161

به گزارش پایگاه خبری گرو، امامعلي عبدالملکي در دومين جلسه شوراي و حمل و نقل و ترافيک نهاوند گفت: این شورا مرکز تصميمات مهم و سازنده براي برطرف کردن نقاط و مشکلات ترافيکي و رفع نقاط حادثه خيز و روان سازي رفت و آمد خودروهاست و اگر قرار باشد مصوبات اجرایی اين شورا عملي نشود هيچ کار ديگري نيز در حوزه حمل و نقل شهرستان نهاوند به سرانجام نخواهد رسيد.

 وی با اشاره به اينکه ميدان قيصريه نهاوند به عنوان کانون تاريخي و مذهبي شهر نهاوند محسوب ميشود گفت: متاسفانه اين ميدان تا فروردين ماه امسال ايستگاه خودرو روستاهاي شمالي نهاوند بود که خوشبختانه با انتقال ايستگاه خودروهاي اين روستاها به انتهاي خيابان گلشن مشکل اين ميدان حل گرديد.

 عبدالملکی از مديريت راهنمايي و رانندگي شهرستان خواست با اعمال قانونرانندگان متخلف نسبت به ساماندهي اين ميدان کمک کند.

فرماندار نهاوند در ادامه با انتقاد از روند کند عمليات اصلاح و تعريض گردنه برزول و زير گذر روستاي کفراش گفت: اين دو طرح مي بايست تا يک ماه آينده تعیین تکليف شوند و مشکلات اين دو طرح حل گردد.

 وي گفت: مديران دستگاههاي اجرايي اگر توان و قدرت انجام کاري را به دلايل مختلف ندارند نبايد قول و تعهدي مبني بر انجام آن ايجاد و يا مصوبه اي را امضا کنند.

فرماندار شهرستان نهاوند ادامه داد: در گذشته بحث کارشناسی و جانمایی در نهاوند با مشکل روبرو بوده و  امروز هم  از جانمایی غلط زیر گذر کفراش سخن گفته می شود که پذیرفتنی نیست و این نشان می دهد در این زمینه کار کارشناسی صورت نگرفته است.

وی عنوان کرد: زیر گذر کفراش به منظور رفع و برطرف شدن نقطه حادثه خیز تقاطع کفراش در محور نهاوند-کرمانشاه احداث شد اما اکنون که طرح دارای نواقص و معایبی است عنوان می شود این زیر گذر برای عبور احشام و مردم روستا به قبرستان روستا ساخته شده است.

عبدالملکی بیان داشت: اداره کل راه و شهر سازی استان همدان باید وضعیت زیر گذر روستای کفراش را مشخص و اگر قابل استفاده نیست نقاط ضعف و معایب آن را برطرف کند.

فرماندار شهرستان نهاوند با انتقاد از وضعيت نابسامان بلوار شاهد نهاوند و انتقادهاي که مردم در اين خصوص مي نمايند گفت : وجود نمايشگاههاي فروش خودرو در اين بلوار سلب آسايش و امنيت و نارضايتي مردم شده است

وي در ادامه گفت: براي حل مشکل مردم در اين بلوار ما قانون را ميشناسيم و قانون مي بايست انجام گيرد و از اصناف و اداره صنعت ،معدن و تجارت خواست با تعطيلي نمايشگاههاي فاقد پروانه کسب و مغازه هاي فاقد مالکيت تجاري در حل مشکل اين بلوار کمک نمايند.

عبدالملکی همچنين به تاسيس شهرک نمايشگاه خودرو با حمايت بخش خصوصي اشاره نمود و افزود : اين شهرک همانند شهرک هاي خودرو در کلانشهرها در دوسال آينده در شهرستان نهاوند احداث مي شود تا تمام نمايشگاه هاي خودرو درآن شهرک مستقر شوند.

دیدگاه شما