تازه های سایت

کد مطلب: 18804
15. ارديبهشت 1393 - 8:58

آبیاری تحت فشار

  به گزارش پایگاه خبری گرو،فرماندار نهاوند گفت: روستاهایی که بتوانند زمین های کشاورزی خود را یکپارچه و مجهز به سیستم آبیاری تحت فشار کنند،از کمک ۸۵ درصدی بلاعوض دولت بهره مند می شوند.

 امامعلی عبدالملکی در جلسه بررسی مشکلات اهالی روستای دهنو عبدلملکی از توابع بخش خزل در مسجد جامع این روستا اظهار کرد: از این پس بررسی مشکلات عمده روستاهای بزرگ و دور افتاده با حضور مدیران مربوطه در محل همان روستا برگزارمی شود.

وی گفت: به جز جلسات شورای اداری شهرستان نهاوند بعد از برگزاری نماز مغرب و عشاء این جلسات با حضور مدیران خدمات رسان در روستا ها در سطح 4بخش شهرستان برگزار و در همان جا مدیران باید با قرار گرفتن در پشت تریبون جوابگوی مشکلات مردم باشند.

فرماندار نهاوند بیان کرد: بیشترین مشکلات موجود در روستاها خدمات زیربنایی مانند آب شرب،برق، گاز،راه روستایی،وکشاورزی است،که در هر روستا که جلسه ای برگزار می شود از طرف شورا تمامی مردم دعوت می شوند وبه نمایندگی از مردم اعضای شورای همان روستا به طرح مشکلات می پردازند.

وی افزود: افتخار بزرگی برای من وسایر مدیران شهرستان است،که در دیدار چهره به چهره مشکلات قشر زحمتکش و تولید کننده روستایی را برطرف کنیم، تا آنها نیز با خیالی راحت به تولید بیشتر محصولات خود به پردازند.

فرماندار نهاوندگفت: مدیریت جهادی در شهرستان باید شبانه روزی باشد،و نباید به جلسات بی نتیجه در شهرستان بسنده کرد،بلکه باید به روستا های دور افتاده سفرکرد و مشکلات آنها را از نزدیک دید و شنید و در کمترین فرصت ممکن ان را حل کنیم.

عبدالملکی اظهار کرد: روستا هایی که بتوانند زمین های کشاورزی خود را یکپارچه ومجهز به سیستم آبیاری تحت فشار کنند،از کمک 85 درصدی بلاعوض دولت بهره مند خواهند شد،و هر روستایی که بتواند از این ظرفیت به وجود آمده زودتر استفاده کند موفق تر است./تسنیم

دیدگاه شما