تازه های سایت

کد مطلب: 18290
20. فروردين 1393 - 9:25
پایگاه خبری گرو: آئین توديع و معارفه فرمانده نيروي انتظامي شهرستان ملاير با حضور فرمانده ناجا استان و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.
s_200_150_16777215_00_images_Social_93_1_2_entezami93.jpg

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از نافع، حاجي‌محمد مهديان‌نسب در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اينكه تعامل مثبت و سازنده‌اي كه در ملاير است در بسياري از شهرستان‌ها دیده نمی شود، اظهار کرد: شعار نيروي انتظامي انسجام از درون و تعامل با بيرون است و نيروي انتظامي در تعامل با بيرون در خدمت تمام مسئولان است.

وی با بیان اینکه امنيت مبني بر همراهي مردم و همه مسولان و ناجا مسئول حفظ آن است، افزود: اميدواريم امسال مجاهدانه به امور رسيدگي نماييم و تلاش كنيم شعار سال تحقق يابد و مسولان با تلاش خلاقانه با مديريت جهادي به گونه‌اي عمل كنند كه رضايت رهبري را به دنبال داشته باشد و ديدگاه ايشان را در راستاي امنيت محقق شود.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اينكه سال‌هاي گذشته در چهارشنبه آخر سال حوادث تلخی از جمله فوت داشته‌ايم اما خوشبختانه در حال حاضر اين امار به سوانح سطحي رسيده است، گفت: در شهرستان ملاير آمار صدمات چهارشنبه آخر سال 25 درصد كاهش داشته كه به لحاظ وجود مسولان فرهيخته‌ در شهرستان است.

وي از كاهش 63 درصد وقوع جرايم و سرقت‌ها تا 17 فروردين‌ماه در ملاير خبر داد و تصریح کرد: با تمهيدات صورت گرفته 75 درصد كاهش تصادفات برون و درون شهري ملاير را داشته‌ايم كه با توجه به اينكه ملاير مسير عبور قرار دارد قابل توجه است.

فرمانده ناجا استان با اشاره به اينكه با بكارگيري 6 هزار نيرو تصادفات جاده‌اي در استان 40 درصد كاهش داشته است، ابراز کرد: اين درحالي است كه هر تصادف يك ميليارد تومان براي نظام هزينه دارد.

وی ملاير را در حوزه موتورسوار دچار مشكل دانست و گفت: ملاير در این زمینه دومين شهرستان پاپلوت استان است و اميدورايم فوريت‌هاي آن به صورت مستقل آغاز به كار نمايد.

مهدیان نسب اولويت اصلي ناجا را پاسخگويي به مطالبات مردمي عنوان كرد و گفت: اولين اولويت دين‌باوري، ولايت‌مداري و رشد و تعالي فردي است، و محور دوم تقويت رويكرد حجاب و عفاف و نيز .

وی با بیان اینکه اولويت امسال نیروی انتظامی اجراي طرح‌هاي پيشگيرانه است، افزود: در بحث ارتقاي فرهنگ ترافيك در تلاش هستيم نقاط حادثه‌ساز را شناسايي كنيم كه در حال حاضر 24 نقطه شناسايي و مرتفع شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه ناجا تلاش مي‌كند به دو روش پيشگيري انتظامي و اجتماعي وقوعات را پايين بياورد، بیان کرد: آموزش همگانی نیز در بالا بردن قدرت پیشگیری مؤثر باشد و این امر باید در ملایر تقویت شود.

وی از گروهي به عنوان افسران جنگ نرم با ارائه 250 سایت پاک خبر داد و گفت: پليس فتا تمام فضاي اينترنت را 24 ساعته رصد و با سایت‎های غیراخلاقی و امنیتی برخورد مي‌كند.

فرمانده ناجا استان به مبارزه قاطع با مواد مخدر به عنوان يك معضل ريشه‌دار بعنوان یکی دیگر از برنامه‌هاي ناجا اشاره کرد و گفت: 152 طرح كشف مواد مخدر در سال گذشته انجام شده است.

امام جمعه ملاير نيز در اين آئین با اشاره به اينكه نگهداري حكومت اسلامي بستگي به قواي سه گانه مجريه، مقننه و قضائیه دارد، اظهار کرد: نيروي انتظامي نيز در اين زمينه نقش مهمی داشته و بايد مراقب باشد در انجام وظايف خود از جمله جلوگيري از فحشا، مواد مخدر و دیگر جرائم حداكثر تلاش را داشته باشد.

حجت‌الاسلام سيدرضا فاضليان با اشاره به اینکه بايد به نيت جلب رضايت امام زمان(عج) خدمت كنيم، افزود: كاري كه نيروي انتظامي انجام مي‌دهد به عنوان سرباز كوچك امام زمان براي جلوگيري از منكر است.

معاون استاندار و فرماندار ويژه ملاير نيز اظهار کرد: نيروي انتظامي نماد اقتدار ملي ماست و محوريت نظم و انظباط با اين مجموعه است و رهبري از نيروي انتظامي به عنوان يك نيروي خدمتگزار نام برده اند.

مصطفي آزادبخت افزود: در سال 93 مقام معظم رهبري با تدبير و آينده‌نگري سال را به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي نامگذاري كردند و براي اين كه اين موضوع تحقق يابد بايد همه عزم خود را جزم نماييم.

وي گفت: در سطح شهرستان وحدت و هماهنگي در سطح عالي وجود دارد و با محوريت روحانيت معزز و امام جمعه شهرستان وضعيت مطلوبي داريم هرچند برخي تك‎روي مي‌كنند و در بسياري از موارد حرف‌هايی گفته مي‌شود كه ما به دليل جلوگيري از اختلاف پاسخ نمي‌دهيم.

آزادبخت با اشاره به اينكه نقش نيروي انتظامي شهرستان بي بديل است، تصریح کرد: گزارشاتي که درباره کاهش آمار و جرائم داده شده است امیدوار کننده بوده و این امر تنها با تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی محقق شده است.

فرمانده توديع شده نيروي انتظامي ملاير نيز با بيان اينكه توجه به معايب گذشته رأس سياست كاري وي بوده، اظهار کرد: در مأموريت‌هاي ناجا دو مقوله ازجمله برخورد قاطع با ارازل و اوباش و برخورد مهربان بامردم را در اولويت قرار دادیم.

ابراهیم سعیدی به اعزام كارشناسان به مدارس، مساجد و پایگاه‎ها براي آموزش خبر داد و نیز در بحث عمراني 190 ميليون تومان از محل درآمدهاي شهرستان جهت پايه گذاري سالن اجتماعات ناجا اشاره كرد و افزود: تعمير و بازسازي پاسگاه حسين‌آباد، كلانتري 12، كلانتري 13، حل اختلاف ملكي با شهرداري و احداث سالن غذاخوري براي سربازان ازديگر اقدامات انجام شده نیروی انتظامی شهرستان ملایر بوده است.

فرمانده جديد ناجا ملاير نيز در ضمن قدردانی از حسن نظر و اعتماد سردار انتظامي استان اظهار کرد: اميدورام با تقواي الهي و استفاده از تجربيات گذشته و توسل به خدا از هيچ كوششي دريع نكرده و از ظرفيت هاي موجود در شهرستان استفاده كنم.

شعبان ترك‌نيا ضمن تشکر از زحمات سرهنگ سعیدی، افزود: تعامل با اقشار مختلف مردم سازمان‌ها، اصناف، اساتيد دانشگاه، بسيج، رسانه‌ها و غیره از اولويت كاري من است و اميدوارم با مشاركت همه در خدمت صادقانه به مردم ملاير سربلند باشم.

در این آئین از زحمات چندساله ابراهيم سعيدي تقدیر و سرهنگ شعبان ترك‌نيا كه پيش از اين فرمانده يگان ويژه استان لرستان بود بعنوان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر معرفی شد.

دیدگاه شما