تازه های سایت

کد مطلب: 17941
26. اسفند 1392 - 8:47

 امام جمعه نهاوند گفت: اگر ما در شورا فقط به تصویب مصوبات اکتفا کنیم و عملا حرکتی برای اجرای آنها به کار نبندیم ،مشکلات همچنان به شکل خود باقی مانده و هیچ اصلاحی در زمینه های فرهنگی صورت نخواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام مغیثی اجرای مصوبات شورا را شرط لازم برای تحقق آن عنوان کرد و گفت:امروز آسیبها و خطراتی که فرهنگ اسلامی و ملی ما را تهدید می کند به قدری جدی است که مقام معظم رهبری نسبت به آن اظهار نگرانی می کنند، لذا لازم است رفع این دغدغه ها مبنای کارهای همه دستگاههای فرهنگی قرار گیرد.

وی توجه به اولویتهای فرهنگی شهرستان را در شورای فرهنگ عمومی یاد آور شده و افزود:در نهاوند برخی مشکلات اجتماعی و فرهنگی در مقایسه با دیگر مشکلات بیشتر خود را نشان می دهد که لازم است توجه جدی برای حل آن صورت گیرد.

امام جمعه نهاوند با طرح این مشکلات افزود: بحث تکدی گری توسط متکدیان غیر بومی از مباحثی است که ما بارها و در موقعیتهای مختلف به آن اشاره کرده ایم اما این مشکل همچنان به قوت خود باقی مانده و کار خاصی روی آن انجام نشده است.

وی گفت: از دیگر معضلاتی که بارها مورد تاکید قرار گرفته و لازم است مورد توجه جدی قرار گیرد، بحث اعتیاد و توزیع مواد مخدر توسط سوداگران در مراکزی خاص است که برغم تذکرات ،همچنان شاهد ادامه این روند هستیم.

دیدگاه شما