تازه های سایت

کد مطلب: 36581
28. دى 1397 - 20:24
مدارس ابتدایی و مراکز پیش دبستانی نهاوند و همه مقاطع تحصیلی بخش خزل روز شنبه به علت برودت هوا در نوبت صبح تعطیل اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، اداره کل آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد؛ مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی نهاوند شنبه تعطیل هستند.

در این اطلاعیه آمده است: به علت بارش برف، برودت هوا و لغزنده بودن معابر عمومی، تمامی دوره های تحصیلی در نواحی 1 و  2   همدان، اسدآباد، بهار، لالجین و قهاوند و مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در فامنین، قروه درجزین، نهاوند، تویسرکان و قلقل رود در نوبت صبح روز شنبه 29 دی ماه تعطیل است.

*** تمامی مقاطع تحصیلی بخش خزل نهاوند فردا تعطیل اعلام شد

خزایی رئیس آموزش و پرورش بخش خزل نهاوند گفت: تمامی مراکز پیش دبستانی، ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان شهر فیروزان و بخش خزل نهاوند در نوبت صبح و بعد از ظهر شنبه ۲۹ دی ماه بعلت بارش برف و برودت هوا تعطیل اعلام شد.

همچنین اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام کرد: به علت بارش برف، برودت هوا و لغزنده بودن معابر عمومی، مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول در نواحی 1 و 2 همدان و اسدآباد و مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در ملایر ، نهاند و قروه درجزین در نوبت بعد از ظهر امروز شنبه 29 دی تعطیل است .

*** تعطیلی دانشکده پیراپزشکی نهاوند

به علت وضعیت جوی ،بارش برف و یخبندان و لغزنده بودن معابر، کلاس های درس و آزمونهای دانشگاه علوم پزشکی همدان اعم از پردیس همدان و دانشکده های ملایر و نهاوند در تمام رشته مقطع های تحصیلی، به جز کارورزان پزشکی عمومی و دستیاران تخصصی پزشکی، شنبه ۲۹ دی ماه تعطیل می باشد.

زمان برگزاری آزمونهای مزبور متعاقبا اعلام خواهد شد .لازم به ذکر است کلیه مراکز آموزشی درمانی ، بیمارستانها و مراکز بهداشت و حوزه های ستادی تعطیل نبوده و فعال می باشند.

*** دانشگاه های علمی کاربردی همدان تعطیل شد

محمود تعجبی اعلام کرد: با توجه به برودت هوا، تمامی مراکز علمی و کاربردی استان همدان ۲۹ دی ماه تعطیل بوده و امتحانات فردا به زمان دیگری موکول خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما