تازه های سایت

کد مطلب: 17521
7. اسفند 1392 - 9:30

5w3da30h

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درجامعه به‌عنوان یک ضرورت در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان غربی است.

حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، با اشاره به اهمیت حضور نسل جوان ونوجوان در صحنه انقلاب اشاره کرد وگفت:حضور این قشر در عرصه های اجتماع موجب تقویت پشتوانه مردمی نظام و ازجمله عوامل مایوس کننده دشمنان انقلاب است.

وی راه شهدا را همیشگی دانست و افزود: با گرامیداشت یاد شهدا و زنده نگه داشتن یاد آنها می توانیم در مقابل جنگ نرم و تهاجم فرهنگی بایستیم.

گروسی گفت: آن چه را که ما امروز از آن به عنوان حیات جاوید شهدا یاد می کنیم را باید در سیره شهدا جست و جو کرد و ما وظیفه داریم شناخت کاملی از شهدا را برای مردم و جامعه فراهم کنیم چرا که سرمایه های نظام اسلامی و انقلاب اسلامی، شهدا هستند.

وی با بیان اینکه جز عشق و شوق رسیدن به وصال معبود، هیچ انگیزه ای نمی تواند این چنین حماسه ای را به تصویر کشیده و زمین را به آسمان پیوند دهد، افزود: در واقع شهدا حماسه آفرینان بزرگی بودند که دین خود را به اسلام و کشور ادا کردند.

گروسی افزود: شهدا آرمان های مقدس و والایی داشتند و به طور حتم قلبشان برای آبادانی مملکت خود می تپید و ما نیز وظیفه داریم که نقشه راه آنها را که توجه به معنویات، فرامین ولایت فقیه و پیشرفت و آبادانی کشور بود احیا کنیم.

 

دیدگاه شما