تازه های سایت

کد مطلب: 15152
16. آذر 1392 - 8:40
پایگاه خبری گرو: نماینده مردم تویسرکان در مجلس به عنوان نماینده معین مردم نهاوند انتخاب شد

به گزارش پایگاه خبری گرو، با اعلام استاندار و امام جمعه نهاوند محمد مهدی مفتح به عنوان نماینده معین شهرستان نهاوند در مجلس معرفی شد .

حجت الاسلام مغیثی در خطبه های نماز جمعه این هفته نهاوند با اشاره به استعفای مهدی سنایی نماینده سابق مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: ایشان کار خلاف شرع و قانونی انجام نداده اند و صلاح دیدند که در سنگر دیگری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت کنند.

حجت الاسلام مغیثی اظهار داشت: با رفتن سنایی و محروم شدن شهرستان نهاوند از نماینده در مجلس شورای اسلامی اولین و اصلی ترین خواسته و مطالبه مردم شهرستان نهاوند برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس برای انتخاب نماینده شهرستان است.

حجت الاسلام مغیثی افزود: انتخاب محمد مهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان و فرزند شهید مفتح که سابقه درخشان مدیریت و اجرایی دارد به عنوان نماینده معین نهاوند برای رسیدگی به مطالبات و حق و حقوق مردم شهرستان نهاوند حرکتی خوب و مفید است که می تواند از ضربه خوردن شهرستان نهاوند جلوگیری کند.

 استاندار همدان  نیز روز پنجشنبه  در جلسه  شورای برنامه ریزی و توسعه استان  از انتخاب محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت به عنوان نماینده معین شهرستان نهاوند خبر دادند.

 

 

دیدگاه شما