تازه های سایت

کد مطلب: 14204
13. آبان 1392 - 8:55
سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از شکست تیمش برابر استقلال گفت: موقعیت های زیادی داشتیم تا در این دیدار به پیروزی برسیم اما نتوانستیم به این مهم برسیم و استقلال از تک موقعیتی که داشت به گل رسید.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، انگین فیرات که پس از شکست یک بر صفر عصر امروز یکشنبه تیمش برابر استقلال در سالن کنفرانس ورزشگاه انقلاب کرج با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: گفته بودم که ما یک بازی سختی خواهیم داشت. استقلال دفاعش را محکم کرده بود و برای ضد حملات وارد زمین شد. در اوایل نیمه اول موقعیت خوبی داشتیم که صادقی بدست آورد اما از آن استفاده نکرد. اگر گل می شد می توانست بقیه بازی را تحت تاثیر بگذارد.

وی افزود: در نیمه اول به خاطر تاکتیک هایی که بود دو تیم نتوانستند موقعیت هایی را ایجاد کنند. در نیمه دوم شرایط بهتر شد و زمانی که ما در حمله بودیم در ضد حمله گل خوردیم. قبلا گفته بودم تیم هایی مثل استقلال وقتی موقعیت ایجاد می کنند آن را به گل تبدیل می کنند. استقلال از تک موقعیتی که داشت به گل رسید. ما موقعیت های زیادی خلق کردیم اما فوتبال یک ورزش نتیجه ای است و استقلال بازی را یک بر صفر برد. استقلال نسبت به هفته های قبل بهتر بود. در نیمه دوم همه از بازی لذت بردند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد: ما در این دیدار تمام تلاشمان را برای پیروزی انجام دادیم و در نیمه دوم ریسک بالایی داشتیم تا به گل برسیم اما نتوانستیم به پیروزی برسیم. شایسته این باخت نبودیم. باید خودمان را برای دیدار آینده که روز جمعه برگزار می شود اماده کنیم.

فیرات در مورد جذب بازیکنان برای نیم فصل دوم گفت: ما به بازیکن نیاز داریم اما باید برخی شرایط را در نظر بگیریم که از جمله این شرایط بحث بودجه است. باید شرایط را بررسی کنیم تا ببینیم چه می شود.

دیدگاه شما