تازه های سایت

کد مطلب: 14175
12. آبان 1392 - 13:08

546385_FoouIOPh رئیس اوقاف و امور خیریه نهاوند از اهدای 720 میلیون ریال برای ساخت و نصب گنبد امامزاده فضل(ع) برزول توسط نیکوکار نهاوندی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو : حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی عزیزی  با بیان اینکه بقاع متبرکه و مرقد مطهر امامزادگان ملجأ و پناهگاه مردم هستند افزود: باید مسئولین و مردم خیر با همتی مضاعف نسبت مرمت و بازسازی اماکن متبرکه شهرستان اهتمام لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم احترام ویژه‌ای برای امامزادگان قائل هستند، ادامه داد: با توجه به فضای معنوی امامزادگان می‌توان برنامه‌های فرهنگی و معنوی شاخص شهرستان را در این اماکن متبرکه متمرکز کرد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند ادامه داد: در این راستا ایجاد فضا و محیط مناسب در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص ضروری است.

وی گفت: خیر نیکوکار و خیر اندیش نهاوندی با تقبل هزینه ساخت و نصب گنبد امامزاده فضل برزول گامی اساسی در راه ساخت و ساز مرقد این امامزاده بزرگوار برداشته است.

عزیزی با بیان اینکه مبلغ اهدایی توسط خیر نیکوکار برای ساخت امامزاده فضل برزول مبلغ 720 میلیون ریال است، گفت: امید است این گونه کارهای خیر و خداپسندانه در زمینه مرمت بقاع متبرکه ادامه پیدا کند.

دیدگاه شما