تازه های سایت

کد مطلب: 14110
9. آبان 1392 - 9:16
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الوند همدان در چارچوب جام حذفی از ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه روز جمعه ۱۰ آبان ماه در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

به گزارش گرو، غلامرضا بهروان در خصوص ساعت دیدار تیم‌های پرسپولیس و الوند همدان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: این بازی از ساعت 16 و 20 دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد. یک نیمه این بازی قبل از اذان خواهد بود و یک نیمه پس از اذان برگزار می‌شود.

وی درباره تغییر ساعت دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال نامه‌ای به ما نوشت که به علت همزمانی این بازی با همایش علم و فوتبال که با حضور بلاتر برگزار خواهد شد ساعت این بازی را تغییر دهیم، قرار بود این بازی از ساعت 17 و 30 دقیقه آغاز شود که با درخواست فدراسیون زمان بازی را تغییر دادیم.

وی افزود: نمی‌توانستیم ساعت 19 و 30 دقیقه بازی را برگزار کنیم اما چون هوا سرد شده است به همین دلیل تصمیم گرفتیم بازی زودتر و از ساعت 15 و 15 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان در چارچوب هفته پانزدهم چهارشنبه 15 آبان ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما