تازه های سایت

کد مطلب: 39419
21. آبان 1398 - 8:50
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: بخش جنبی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان استان همدان با اجرای نمایش باغ زندگی برای کودکان نهاوندی در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، زینب سیف در مراسم افتتاح بخش جنبی جشنواره تئاتر کودک گفت: این جشنواره باهدف ایجاد شورونشاط در بین کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود و در شهرستان نهاوند هم برنامه‌های خوبی اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: هم‌زمان با برگزاری جشنواره در همدان در شهرستان نیز با همکاری گروه‌های تئاتر شهرستان نمایش‌هایی برای کودکان اجرا می‌شود تا حال و هوای نهاوند هم مانند جشنواره تئاتر استان باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: جشنواره امسال با شعار کودک طبیعت و تئاتر شروع به کارکرده است و با اجرای نمایش “باغ زندگی ” در نهاوند نیز بخش جنبی آغاز شد.

وی بیان کرد: دانش آموزان و کودکان نهاوندی به مدت سه روز از ساعت ۱۰ صبح می‌توانند در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایش‌های جذاب و کودکانه را مشاهده کنند.

سیف گفت: همراه با اجرای این نمایش‌ها توسط هنرمندان نهاوندی برنامه‌های شاد و اجرای سرود و برنامه‌های طنز نیز برای شادی کودکان انجام می‌شود.

دیدگاه شما