تازه های سایت

کد مطلب: 13873
30. مهر 1392 - 12:03
تیم فوتبال رئال مادرید چهارشنبه شب در حالی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در گروه B رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا میزبان یوونتوس است که سرمربی ایتالیایی این تیم سابقه هدایت یووه را در کارنامه دارد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از خبرگزاری مهر، یوونتوس روز یکشنبه در دیدار با فیورنتینا بازی دو بر صفر برده را با نتیجه 4 بر دو شکست خورده است. شاید این شکست بتواند بر عملکرد شاگردان "آنتونیو کونته" تاثیر منفی بگذارد. یوونتوسی‌ها در دو بازی قبلی خود مقابل تیم‌های کپنهاگن و گالاتاسرای به ترتیب با نتایج یک بر یک و دو بر دو مساوی کرده‌اند.

یووه در این بازی "استفان لیخت اشتینر" و "سیمونه پپه" را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا به خدمت ندارد. این در حالی است که "میرکو ووچینیچ" و "فابیو کواگلیارلا" هم نمی‌توانند به دلیل آسیب دیدگی در خط حمله یووه قرار بگیرند.

رئال مادرید از آن سو وضعیت بسیار خوبی دارد. این تیم در بازی نخست خود با نتیجه 6 بر یک گالاتاسرای را شکست داده و با چهار گل از سد کپنهاگن گذشته است. "کریستیانو رونالدو در دو بازی گذشته پنج گل به ثمر رسانده و در حال حاضر در صدر گلزنان این رقابتها قرار دارد. این ستاره پرتغالی فصل گذشته با 12 گل به عنوان برترین گلزن رقابتها معرفی شد و در 20 بازی آخر در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا 24 گل به ثمر رسانده است.

"گرث بیل" که از زمان پیوستنش به رئال مادرید تنها چهار بار برای این تیم بازی کرده می تواند قهرمان 9 دوره رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را مقابل یووه همراهی کند.

"کارلو آنچلوتی" که امروز بر روی نیمکت رئال مادرید می‌نشیند از سال 1999 تا 2001 هدایت یوونتوس را بر عهده داشته و از این جهت با فضای باشگاه ایتالیایی آشناست.

 

برنامه کامل رقابتهای چهارشنبه شب به شرح زیر است:

گروه A:
* بایرلورکوزن آلمان - شاختار دونتسک اوکراین
* منچستریونایتد انگلستان - رئال سوسیه داد اسپانیا

گروه B:
* گالاتاسرای ترکیه - کپنهاگن دانمارک
* رئال مادرید اسپانیا - یوونتوس ایتالیا

گروه C:
* اندرلشت بلژیک - پاریسن ژرمن فرانسه
* بنفیکای پرتغال - المپیاکوس یونان

گروه D:
* زسکا مسکوی روسیه - منچسترسیتی انگلستان
* بایرن مونیخ آلمان - ویکتوریا پلژن جمهوری چک

دیدگاه شما